اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی فردوس خبر داد

اعزام 45 مبلغ به مناطق شهری و روستایی فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فردوس از اعزام 45 مبلغ به مناطق شهری و روستایی این شهرستان خبر داد.

اعزام 45 مبلغ به مناطق شهری و روستایی فردوس

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: تبلیغ صحیح معارف اسلامی و اهل بیت (ع) از مهم‌ترین وظایف مبلغان برای حفظ و تقویت اعتقادات دینی است.

وی گفت: عزاداری برای امام حسین (ع) تأکید شده است به طوری که پیامبر اسلام (ص) فرمودند کسی که برای امام حسین (ع) گریه کند بهشت بر او واجب می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردوس از اعزام 45 مبلغ به مناطق شهری و روستایی سطح شهرستان فردوس خبر داد و افزود: مبلغان دینی پرچمدار و مدافع دین خدا هستند و رسالت سنگینی را در ترویج فرهنگ دینی به جامعه برعهده دارند.

پرهیز از خرافات وظیفه اصلی مبلغان دینی است

مرادی اقامه نماز جماعت، برپایی مراسم عزاداری حضرت سیدالشهداء و روشنگری مردم را از مهم‌ترین وظایف مبلغان دینی دانست و تصریح کرد: پرهیز از خرافات و تبیین فلسفه قیام امام حسین(ع) وظیفه اصلی مبلغان دینی در ایام محرم و صفر است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردوس برگزاری مراسم انس با قرآن کریم، تبیین مباحث امر به‌ معروف و نهی ‌از منکر به محوریت تذکر لسانی را از دیگر وظایف مبلغان دینی دانست و یادآور شد: تبیین سبک زندگی اسلامی و اقتصاد مقاومتی که مورد تأکید مقام معظم رهبری است از دیگر رسالت‌های مبلغان اعزامی به مناطق مختلف شهری و روستایی است.

وی به نقش پررنگ مبلغان دینی در مقابله با جنگ نرم اشاره کرد و گفت: در حال‌ حاضر تهاجم فرهنگی دشمنان در حوزه‌های گوناگون با شدت بیشتری آغاز شده که نقش روحانیون در خنثی‌سازی دسیسه‌های دشمن بسیار تأثیرگذار است.

انتهای پیام/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول