اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم خواستار شد

اجرای برنامه‌های پیشگیرانه در حوزه مدیریت بحران

خبرگزاری فارس: استاندار قم با اشاره به اهمیت پیشگیری در حوادث، لزوم توجه جدی دستگاه‌های استان به اجرای برنامه‌های پیشگیرانه در حوزه مدیریت بحران را خواستار شد.

اجرای برنامه‌های پیشگیرانه در حوزه مدیریت بحران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان که در تالار امام رضا(ع) استانداری قم برگزار شد، بر لزوم آمادگی دستگاه‌ها برای مقابله با حوادث غیر مترقبه تاکید کرد.

استاندار قم برگزاری مانورهای فرضی در این زمینه را اقدامی مهم و ضروری خواند و گفت: برگزاری هرگونه مانورهای دستگاهی در سطح استان باید به تصویب شورای هماهنگی مدیریت بحران استان برسد.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن فصل سرما، ضرورت اتخاذ تمهیدات لازم از سوی دستگاه‌های مسئول برای جلوگیری از بروز مشکلات و رفع کمبودها را خواستار شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم نیز در این جلسه برنامه‌ریزی و نظارت بر انجام مانورهای تخصصی را یکی از وظایف مهم این مدیریت عنوان و خاطر نشان کرد: مانور بازسازی روحی و روانی آسیب‌دیدگان هم‌زمان با سراسر کشور به زودی در استان قم نیز برگزار می‌شود.

محسن اروجی با اشاره به برگزاری سایر مانور‌های تخصصی از جمله مانور مترو و شرکت نفت در قم گفت: مانور سراسری ایمنی و زلزله نیز در مدارس استان قم در روز هشتم آذر ماه برگزار خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم نیز با ارائه گزارشی از جلسه ستاد خشکسالی کشور اظهار داشت:  در این جلسه که با حضور هشت استان کشور برگزار شد گزارشی از وضعیت خشکسالی استان قم ارائه شد.

سیدرضا دهناد افزود: خشکسالی بخش کشاورزی، بیمه کشاورزان، مشکل آب شرب بخش‌هایی همانند کهک از جمله مباحث مطرح شده در جلسه ستاد خشکسالی کشور بود که مسئولان قول دادند به محض تخصیص اعتبار، این اعتبارات متناسب با هر استان اختصاص یابد.

انتهای پیام/2258/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول