اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج و همراهی با انقلاب - 25

اجرای 40 برنامه فرهنگی هفته بسیج در نور

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه نور از اجرای بیش 40 برنامه فرهنگی تربیتی و 14 پیش برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان نور خبر داد.

اجرای 40 برنامه فرهنگی هفته بسیج در نور

ناصر توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نور برنامه‌های هفته بسیج این شهرستان را با شعار بسیج در امتداد نهضت عاشورا تشریح کرد.

فرمانده سپاه ناحیه نور رویکرد بسیج و سپاه را فرهنگی عنوان کرد و افزود: امسال با توجه به تقارن هفته بسیج با محرم و عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) عموم برنامه‌ها فرهنگی و تربیتی و مناسبتی تدوین و توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های تابعه بسیج سپاه ناحیه و سایر دستگاه‌های مرتبط در شهرستان اجرایی می‌شود.

وی ابراز داشت: برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های هفته بسیج ستاد گرامیداشت این هفته در سطح شهرستان و سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت تشکیل و کمیته‌های مختلف برای برنامه‌ریزی و اجرا تعیین و احکام مسئولیت برای اعضای ستاد هفته بسیج صادر شد.

توکلی برگزاری یادواره‌های شهدا، همایش بزرگ بسیجیان عاشورایی،همایش شیر، برگزاری نشست‌های بصیرتی و سیاسی، همایش زینبیون و قرائت خطبه حضرت زینب(س)، همایش فرمانده‌هان و سرگروه‌های شجره طیبه صالحین را از برنامه‌های شاخص این هفته برشمرد.

فرمانده سپاه ناحیه نور برگزاری مسابقات فرهنگی عاشورا و بصیرت بسیجی، مسابقات ورزشی، مسابقات قرآن و عترت، دیدار با ائمه جمعه نور و چمستان، دیدار با خانواده شهدا، همایش نوجوانان بسیجی، مراسمات دسته‌روی، پیاده‌روی خواهران بسیجی با شعار زن افتخار و اقتدار زینبی از مسجد تا مزار، برگزاری دعای ندبه را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های هفته بسیج شهرستان نور فعال‌سازی وبلاگ نویسان بسیج، افتتاح تعدادی از پایگاه‌های بسیج، انتشار نشریه سردار جوان، مراسم صبحگاه مشترک، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، گردهمایی پیشکسوتان بسیج، اجتماع ورزشکاران و حضور گسترده بسیجیان در عزاداری‌ها به‌ویژه عزاداری تاسوعا و عاشورا ذکر کرد.

انتهای پیام/86003/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول