اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه سیرجان خبر داد

اعزام هزار دانش‌آموز سیرجانی به راهیان نور

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه سیرجان گفت: بیش از هزار نفر از دانش‌آموزان و نوجوانان سیرجانی در سال جاری در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

اعزام هزار دانش‌آموز سیرجانی به راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، منوچهر شمس‌الدینی پیش از ظهر امروز در گردهمایی بسیجیان سیرجان اظهار داشت: 270 پایگاه مقاومت در سیرجان دایر شده است.

وی از عضویت بیش از 90 هزار بسیجی و سازماندهی آنها در پایگاه‌ها و گردان‌های عاشورا و الزهرا در سیرجان خبر داد و افزود: این بسیجیان عضو فعال هستند و آمادگی لازم را هنگام فراخوانی دارند.

شمس‌الدینی همکاری مسئولان و مردم شهرستان را در بسیج صمیمانه و مستمر عنوان کرد و بیان داشت: حضور داوطلبانه جوانان و دانش‌آموزان برای شرکت در اردوهای راهیان نور یادآور حماسه هشت سال دفاع مقدس است که با اصرار برای اعزام به جبهه نام‌نویسی می‌کردند.

وی تصریح کرد: در سال جاری بیش از هزار نفر از دانش‌آموزان و نوجوانان سیرجانی به مناطق عملیات جنوب با عنوان راهیان نور اعزام شدند.

به گزارش فارس، جمعی از مسئولان شهرستان سیرجان و گردان‌های فعال بسیج از شهرهای پاریز، نجف‌شهر و زیدآباد در گردهمایی بسیجیان سیرجانی در محوطه سپاه مقاومت حضور داشتند و این آیین با تجلیل از بسیجیان فعال و برخی مسئولان شهرستان با اهدای لوح سپاس بسیج همراه بود.

عزاداری پرشور مردم سیرجان در آستانه عاشورا

همچنین همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) شهرستان سیرجان غرق در ماتم و عزا است و امروز که در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی قرار گرفته‌ایم این مراسم با حضور عزاداران حسینی در معابر و میادین شهر به اوج خود رسیده است و شیفتگان حضرت به سینه ‌زنی و زنجیرزنی می‌پردازند.

انتهای پیام/80015/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول