اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور کرمان تشریح کرد

شرایط پرداخت خسارت بدون کروکی پلیس/تصمیمی به استناد ‌قانون بیمه اجباری

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان گفت: تصادفات خسارتی تا سقف 31 میلیون و 500 هزار ریال نیازی به حضور پلیس در صحنه و ترسیم کروکی نداشته و بیمه آن را پرداخت می‌کند.

شرایط پرداخت خسارت بدون کروکی پلیس/تصمیمی به استناد ‌قانون بیمه اجباری

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان، مسعود غفوریان اظهار داشت: به منظور کاهش اتلاف وقت همشهریان عزیز و روان‌سازی ترافیک در سطح شهرها و جاده‌های استان کرمان بر‌اساس هماهنگی‌های به عمل آمده از سوی پلیس راهور ناجا با بیمه مرکزی در زمان وقوع تصادف خسارتی با شرایط ویژه نیاز به حضور پلیس و ترسیم کروکی نیست.

وی بیان داشت: بر اساس این هماهنگی در زمان وقوع تصادفات خسارتی تا سقف 31 میلیون و 500 هزار ریال خسارت، طرفین می‌توانند بدون نیاز به ترسیم کروکی و به منظور دریافت خسارت به شرکت‌های بیمه شخص مقصر مراجعه کنند.

غفوریان تصریح کرد: این تصمیم به استناد ماده 18 قانون بیمه اجباری مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری در مقابل شخص ثالث و برای رفاه حال شهروندان و جلوگیری از ایجاد ترافیک درهنگام تصادفات اتخاذ شده است.

وی اذعان داشت: گام اول برای بهبود وضع ترافیک، نظم در رفت و آمد و نیز تامین امنیت و سلامت شهروندان، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است و انتظار ما از رانندگان این است که همانند گذشته همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

انتهای پیام/ل/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول