اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی عنبرآباد خبر داد

تعیین همیاران پلیس برای تأمین امنیت عزاداری‌ها

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد گفت: افرادی با عنوان همیار پلیس در راستای برقراری حفظ نظم هیئت‌های عزاداری در سطح شهرستان تعیین شدند تا مراسم‌ها در امنیت کامل برگزار شود.

تعیین همیاران پلیس برای تأمین امنیت عزاداری‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، احمد منصوری عصر امروز در نشست رؤسای هیئت‌های مذهبی این شهرستان اظهار داشت: با فراهم کردن تمهیدات لازم، به‌کارگیری امکانات و تجهیزات موجود و مشارکت و همکاری مسئولان هیئت‌های عزاداری و مردم محیطی مناسب و با امنیت کامل برای برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم در این شهرستان فراهم شده است.

وی با تأکید بر ممنوعیت فعالیت‌های خرافی در هیئت‌های مذهبی افزود: طبق فتوای مراجع تقلید به ویژه حکم حکومتی مقام معظم رهبری در اجرای مراسم سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) از انجام اقداماتی مانند قمه‌زنی، تیغ‌زنی، شق شمشیر جلوگیری به عمل می‌آید.

منصوری با بیان اینکه تاکنون چنین مواردی در شهرستان عنبرآباد وجود نداشته است، تصریح کرد: مردم این شهرستان افرادی بابصیرت و فهیم هستند که هرگز اجازه انجام چنین اعمالی را در مراسم عزاداری نمی‌دهند.

وی ابراز داشت: همچنین افرادی با عنوان همیار پلیس در راستای برقراری حفظ نظم و انضباط هیئت‌های عزاداری در سطح شهرستان عنبرآباد تعیین شده است تا این مراسم‌ها در امنیت و آرامش کامل برگزار شود.

منصوری با تأکید ممنوعیت استفاده از آلات موسیقی غیرمتعارف در مراسم‌های ماه محرم عنوان کرد:‌ مداحان هیئت‌های مذهبی نیز در اشعار و مداحی‌های خود باید شأن و منزلت ائمه اطهار (ع) را حفظ کنند.

انتهای پیام/80005/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول