اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حوادث غیرمترقبه خوزستان:

باران در خوزستان تلفات جانی نداشت

خبرگزاری فارس: مدیرکل حوادث غیرمترقبه استانداری خوزستان سرعت عمل ستادهای بحران در شهرستان‌ها را در مواجهه با مشکل آبگرفتگی در بارندگی اخیر خوب ارزیابی کرد.

باران در خوزستان تلفات جانی نداشت

محمدرضا آملازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: با گذشت بیش از 20 ساعت از پایان بارندگی شدید در شهرهای خوزستان مشکل خاصی از نظر آبگرفتگی معابر و منازل مردم وجود ندارد و در برخی شهرها تنها با مشکلاتی مواجه بودیم که در حال رفع آنها هستیم.

وی افزود: در سطح شهرهای خوزستان تنها سه شهر اهواز، بهبهان و بندر امام خمینی دچار مشکلاتی در بارندگی اخیر شدند.

مدیرکل حوادث غیرمترقبه استانداری خوزستان اظهار داشت: در بارندگی‌های روزهای گذشته تلفات جانی نداشتیم و هنوز در این باره گزارش خاصی به این اداره کل ارسال نشده است.

وی افزود: در شهرستان امیدیه دو روستا در محاصره آب قرار گرفته بودند که با تدابیری مشکلات این روستاها برطرف شد و در حال حاضر مشکل خاصی در این شهرستان وجود ندارد.

آملازاده تاکید کرد: در شهرستان امیدیه 13 روستا با قطع برق مواجه شده بودند که در اسرع وقت مشکل این روستاها برطرف شد.

79 دام تلف شده است

مدیرکل حوادث غیرمترقبه استانداری خوزستان همچنین درباره دیگر پیامدهای بارندگی شدید یکشنبه شب در بیشتر نقاط خوزستان گفت: در روستای خیرآباد از توابع شهرستان بهبهان بر اثر جاری شدن سیلاب 79 راس دام سبک تلف شدند.

وی تصریح کرد: در صورتی که این دام‌ها بیمه باشند، خسارت به مالکان آنها پرداخت می‌شود.

آملازاده با اشاره به اینکه قطعی جاده و مسیر بر اثر بارندگی در خوزستان وجود ندارد، افزود: با تلاش بی‌وقفه اداره کل راه و شهرسازی خوزستان مسیر بهبهان به رامهرمز ساعاتی مسدود شد که با رفع مشکل، در حال حاضر این مسیر باز است.

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی در همه شهرهای خوزستان ستاد بحران تشکیل شده است و مسئولیت این ستاد نیز بر عهده فرمانداران است.

آملازاده خاطر نشان کرد: همه فرمانداری‌های استان خوزستان آماده‌باش هستند و شرایط پیش و بعد از بارش باران بررسی و گزارش‌هایی به ستاد بحران استان ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/72006/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول