اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روز گذشته و بر اثر بارش شدید صورت گرفت

وقوع بیش از 50 مورد آبگرفتگی و امداد در شیراز

خبرگزاری فارس: روز گذشته بیش از 50 مورد آبگرفتگی معابر، ناودان گرفتگی، گیر افتادن خودرو‌ها در آب و نجات سرنشین خودرو در شیراز گزارش شد.

وقوع بیش از 50 مورد آبگرفتگی و امداد در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، روز گذشته بر اثر بارش شدید باران از ساعت 18 تا 24 شب حدود 2 هزار و 500 تماس تلفنی شهروندان با مرکز فرماندهی 125 گزارش شد.

بر اساس این گزارش، از جمله این موارد می‌توان به مورد زیرگذرهای چهارراه ریشمک، شهید شیخی (بولوار چمران)، زرگری، قصرالدشت و یادگار امام اشاره کرد.

بنا به گزارش دریافتی فارس، آبگرفتگی در محل‌های گودبرداری شده از جمله در بولوار دولت، خیابان سیاحتگر، آبگرفتگی پارکینگ در بولوار بعثت و مجتمع مسکونی در 20 متری امام خمینی نیز از جمله موارد عملیاتی آتش‌نشانی این شهر در باران دیروز بوده است.

امدادگران و آتش‌نشانان طبق تماس شهروندان از نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها به محل‌های مورد نظر و محل‌های پیش‌بینی شده مراجعه کرده و با تجهیزات لازم استقرار داشتند.

طبق گزارشات، کارشناسان آتش‌نشانی قبل از وقوع هرگونه حادثه و مطابق با پیش‌بینی‌های انجام شده در محل‌های پرحادثه از جمله زیرگذرهایی که امکان آبگرفتگی در آنها وجود داشته حضور داشتند و به وسیله علائم هشدار دهنده محل را ایمن کرده و از عبور خودروها جلوگیری می‌کردند تا از بروز هرگونه حادثه جلوگیری شود.

در موارد عملیاتی روز گذشته حوادث منجر به فوت وجود نداشته اما برخی از شهروندان به این علائم هشدار دهنده هیچ‌گونه توجهی نداشته و به همین دلیل دچار آسیب فیزیکی و خسارت خودرو شدند.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول