اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی فرمانداری ویژه آبادان خبر داد

32 میلیمتر بارندگی در آبادان / مقاوم سازی مسیر رودخانه بهنمشیر

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان آبادان گفت: کل مسیر حاشیه رودخانه بهنمشیر برای جلوگیری از سرریز شدن آب در شهرستان پایش و مقاوم سازی شده است.

32 میلیمتر بارندگی در آبادان / مقاوم سازی مسیر رودخانه بهنمشیر

شهاب صدیقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: مقاوم سازی حاشیه رودخانه بهنمشیر از روز گذشته توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان آبادان مورد پایش قرار گرفته و مقاوم سازی شده است.

وی افزود: پمپاژ آب‌های ورودی حاصل از بارندگی نیز همچنان توسط پمپ‌های موجود در شهرستان آبادان در حال انجام بوده اما با توجه به حجم وسیع بارندگی خروجی پمپاژ آب توسط پمپ‌های آب به سختی صورت می‌گیرد.

معاون عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان آبادان با اشاره به آب گرفتگی بعضی از مناطق شهرستان گفت: منطقه 30 متری ذوالفقاری و میدان طیب دچار آب گرفتگی‌های پراکنده شده که با حضور دستگاه‌های اجرایی مربوطه این مشکل تا بعداز ظهر امروز برطرف می‌شود.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص آب گرفتگی نقطه مرکزی شهر مانند خیابان امام بیان کرد: آب گرفتگی منطقه مرکزی خیابان امام شهرستان به سبب گرفتگی فاضلاب با پسماندها و زباله‌های شهری است.

صدیقی در ادامه با اشاره به مقدار بارندگی در شبانه روز گذشته اضافه کرد: حجم بالای بارندگی در شبانه روز گذشته که در حدود 32 میلی متر بوده حجم خروجی آب پمپ‌های شهرستان را با مشکل مواجه کرده زیرا ورودی آب بسیار زیاد است.

معاون عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان آبادان در پایان گفت: در حال حاضر هیچ یک از مناطق مسکونی شهر آبادان با خاموشی برق مواجه نبوده و حجم بارندگی به اندازه‌ای نیست که شهروندان احتیاج به استفاده از کیسه‌های شنی برای کنترل آب ورودی در مناطق مسکونی داشته باشند.

انتهای پیام/72002/و/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول