اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

پارک موزه دفاع مقدس گرگان نیاز امروز ناهارخوران است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: پارک موزه دفاع مقدس گرگان نیاز امروز منطقه تفریحی ناهارخوران است.

پارک موزه دفاع مقدس گرگان نیاز امروز ناهارخوران است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، نورالله ولی‌نژاد ظهر امروز در جمع بسیجیان استان اظهار داشت: شهدای ما حق فراوانی به گردن ما دارند و ما نمی‎توانیم در راه اعتلای نام و فرهنگ آنها چیزهای جزئی را موانع قرار دهیم.

وی تصریح کرد: شهدا هر چه بزرگ شوند به نفع ماست، به نظر می‎رسد تپه نورالشهدا باید به عالی‎ترین وجه طراحی و آراسته شود و گنجینه هشت سال دفاع مقدس، یادآوری‎ها و رشادت‎ها، خلاقیت‎های رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس در قالب نمایشگاهی زیبا به مخاطبان به خصوص جوانان و نوجوانان عرضه شود چراکه حیف است آن همه رشادت و دلاوری که نشات گرفته از فرهنگ عاشورا است در جایی گردآوری نشود.

ولی‎نژاد اذعان کرد: من فکر می‎کنم تپه نورالشهدا می‎تواند یک پایگاه خوب و موثر باشد که بر تارک گرگان و گلستان بدرخشد و هر وقت و هر ساعتی افراد اگر احساس کردند نیاز به آرامش دارند می‎توانند از پناهگاه آن استفاده کنند چه اینکه همه گلزارهای شهدای ما الهام‌بخش و آرامش‎بخش هستند.

وی افزود: به نظر می‎رسد پارک موزه دفاع مقدس هر چه با عظمت‎تر و دقیق‎تر اجرا شود به نفع استان گلستان است.  

مردم همیشه از ما جلوتر بودند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گفت: مردم در گرامیداشت ایام الله و شعائر اسلامی همواره از ما جلوتر بودند و ما در مجموعه‎ای که قرار داریم شاید نتوانستیم ‎شأن، نیاز و خواسته‎های به حق مردم را ادا کنیم.

ولی‌نژاد خاطرنشان کرد: احساس می‎کنم که مردم همیشه از ما جلوتر هستند و بهتر از ما کار می‎کنند و کار و تلاش و خدمات ما در مقابل مردم ناچیز است و اگر تعریفی هم از ما می‌شود لطف و کرم مردم ماست.

بسیج یعنی در جبهه امام زمان بودن

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج یعنی یادآور عشق، ایثار و فداکاری، در جبهه امام زمان (عج) بودن، و ضمن دفاع از مظلوم تا وقتی که ظالم وجود دارد آرمان‌های امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری با جان و دل انجام خواهد داد.

ولی‌نژاد ادامه داد: بسیج برای ما شجره طیبه‎ای است که مردم ما این سند افتخار را در زندگی خود به یادگار گذاشتند.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول