اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل جمعیت هلال احمر خراسان‌رضوی خبر داد

خدمات‌رسانی 90 پایگاه هلال احمر در ایام عزاداری حسینی

خبرگزاری فارس: مدیرکل جمعیت هلال احمر خراسان‌رضوی گفت: 90 پایگاه خدمات درمانی در ایام عزاداری حسینی به زائران خدمت‌رسانی کردند.

خدمات‌رسانی 90 پایگاه هلال احمر در ایام عزاداری حسینی

محمدرضا پورساداتی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، با اشاره به ارائه خدمات امدادی و درمانی به زائران حسینی در ایام عاشورا و تاسوعا، اظهار کرد: در ایام عزاداری امام حسین (ع) و با توجه به افزایش ورود زائران و عزاداران حسینی به شهر مشهد، برنامه‌ریزی‌های لازم برای خدمت‌رسانی بهتر به این زائران انجام شد و پایگاه‌های سیار هلال احمر در جاده‌های خراسان‌رضوی مستقر و به زائران و مسافران خدمت‌رسانی کردند.

وی ادامه داد: در مسیر کاروان‌های پیاده زائران، 90 پایگاه امدادی و درمانی بین‌شهری برای ارائه خدمات مورد نیاز به تفکیک خواهران و برادران برپا شد و 360 امدادگر، 95 پزشک و پرستار و همچنین 45 داوطلب در این پایگاه‌ها اقدام به ارائه خدمات مورد نیاز زائران کردند.

مدیرکل جمعیت هلال احمر خراسان‌رضوی خاطر نشان کرد: در این عملیات به‌صورت رایگان به 8 هزار و 842 نفر آسیب‌دیده که به جهت طی مسافت طولانی دچار مشکل شده بودند و یا نیاز به خدمات درمانی داشتند امدادرسانی صورت گرفت.

مدیرکل جمعیت هلال احمر خراسان‌رضوی اظهار کرد: در حوزه امداد و نجات جاده‌ای علاوه بر 16 پایگاه ثابت امداد و نجات، 6 پایگاه سیار به این تعداد افزوده شده بود و در محورهای پرتردد نیز این پایگاه‌ها بر اساس نیازی که از سوی پلیس راهور اعلام شده بود، مستقر شدند.

وی تاکید کرد: علاوه بر 16 پایگاه ثابت امداد و نجات در خراسان‌رضوی 10 پایگاه دیگر در دست احداث است که یکی از آنها که در درگز است به بهره‌برداری رسیده و پیشرفت‌های خوبی در انجام این پروژه‌ها مشاهده می‌شود.

انتهای پیام/70004/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول