اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی:

بیش از 20 هزار جوان عضو هلال احمر خراسان جنوبی هستند

خبرگزاری فارس: معاون جوانان جمعیت هلال ‌احمر خراسان جنوبی از فعالیت 20 هزار و 332نفر جوان در کانون‌های روستایی، دانشجویی، طلاب و آزاد هلال احمر استان خبر داد.

بیش از 20 هزار جوان عضو هلال احمر خراسان جنوبی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا عارف‌زاده صبح امروز در نشست دبیران کانون‌های دانشجویی، طلاب، روستایی و آزاد با تبریک سالروز تأسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به حضور جوانان در هلال احمر اشاره کرد و گفت: توسعه مشارکت جوانان در تصمیم‌گیری‌ها و فعالیت‌های مربوط به خود و تربیت و آموزش جوانان به منظور آماده‌سازی آنها در انجام خدمات امداد و عام‌المنفعه از مهم‌ترین اهداف تشکیل این معاونت است.

وی ادامه داد: عضوگیری از جوانان و داوطلبان و سازماندهی آنها در گروه‌‌ها، آموزش جوانان و نوجوانان در زمینه امداد و کمک‌های اولیه به منظور کسب آمادگی و شرکت در فعالیت‌های امدادی، ایجاد توسعه فضای مناسب به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و ارائه خدمات اجتماعی به جوانان آسیب‌دیده از وظایف مهم سازمان جوانان جمعیت هلال احمر محسوب می‌شود.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، شاد بودن را لازمه‎ جوانی دانست و یادآور شد: جوان باید شاد، سرزنده، پرانرژی و با انگیزه باشد و اگر غیر از این باشد نمی‎تواند به مردم خدمت و از آنها رفع نیاز کند و حتی نمی‎تواند در کمک به هم‌نوع و فعالیت بشردوستانه دخیل باشد.

عارف‌زاده با بیان اینکه شاد بودن تعارضی با فعالیت کردن ندارد، تصریح کرد: انرژی و شادمانی این قوت را به انسان می‎دهد تا در ارائه خدمت به خوبی وارد عرصه شده و با ایثار و از خودگذشتگی به هم‎نوعان خود کمک کند.

وی از فعالیت‌ 70 کانون جوانان در استان خبر داد و افزود: از این تعداد کانون جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی 16 کانون روستایی، 15 کانون طلاب، 13 کانون آزاد و 26 کانون دانشجویی در استان فعالیت می‌کنند.

معاون جوانان جمعیت هلال ‌احمر خراسان جنوبی به عضوگیری جوانان در جمعیت هلال احمر اشاره کرد و  ادامه داد: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان همکاری خود را در راستای عضوگیری دانشجویان و همچنین احداث کانون در دانشگاه‌ها اعلام می‌دارد.

عارف‌زاده اظهار داشت: بررسی روند عضویت، ساماندهی و آموزش در کانون‌ها، بررسی چالش‌های موجود در انجام فعالیت‌ها توسط کانون، برگزاری کارگاه آموزش آشنایی با فعالیت گروهی و روش صحیح مدیریت، انتخاب نماینده هر یک از کانون‌ها در استان، تبیین برنامه‌های آتی کانون‌ها و انتظارات سازمان از برنامه‌های این نشست است.

انتهای پیام/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول