اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

مجتمع فرهنگی دیجیتال گیلان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از افتتاح مجتمع، مرکز و خانه‌های فرهنگی دیجیتال با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در 11 آذر جاری در این استان خبر داد.

مجتمع فرهنگی دیجیتال گیلان افتتاح می‌شود

حمید حاذق‌نیکرو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به مجتمع‌های فرهنگی دیجیتال در گیلان اظهار کرد: مجتمع فرهنگی دیجیتال خاتم‌الانبیا (ص) اکنون در رشت آماده راه‌اندازی است.

وی از افتتاح مجتمع، مرکز و خانه‌های فرهنگی دیجیتال گیلان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در 11 آذر جاری خبر داد و افزود: مجتمع‌ مذکور با محورهای ایجاد اینترنت پاک، عرضه محصولات رایانه‌ای و دیجیتال مناسب و مورد تایید، بازی‌سرا، کلاس‌های آموزشی، گروه‌های تولید نرم‌افزار و کافی‌نت راه‌اندازی می‌شود.

حاذق‌نیکرو با بیان اینکه مراکز و خانه دیجیتال در مجتمع‌های فرهنگی دیجیتال وجود دارد، تصریح کرد: 16 مرکز در گیلان تاکنون برای ایجاد مجتمع فرهنگی دیجیتال تایید شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان شهرهای آستارا، کیاشهر و رشت را از جمله نقاطی عنوان کرد که مجتمع فرهنگی دیجیتال در آنها راه‌اندازی می‌شود و گفت: تجهیزات مناسب رایانه‌ای از طرف مرکز فناوری دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شبکه ملی برای مجتمع‌های مذکور تامین شده است.

وی حوزه دیجیتال را مورد توجه و گرایش جوانان خواند و ابراز کرد: مجتمع‌های فرهنگی دیجیتال از مراکز قابل اعتماد و تخصصی به منظور آموزش کارکنان سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی محسوب می‌شوند.

حاذق نیکرو فضای مجتمع فرهنگی دیجیتال خاتم‌الانبیا (ص) رشت را 350 متر مربع اعلام کرد.

به گفته این مسئول نمایشگاه خانه میرزا کوچک جنگلی نیز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در 11 آذر جاری در رشت افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/84001/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول