اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای اولین بار در کشور

کتابخانه دیجیتالی نهج‌البلاغه در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: در آستانه بیستمین دوره هفته کتاب، کتابخانه دیجیتالی نهج‌البلاغه در کتابخانه مرکزی اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

کتابخانه دیجیتالی نهج‌البلاغه در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

صادق فرهمند امین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این کتابخانه با مشارکت بنیاد علمی نهج‌البلاغه کشور برای اولین بار در کتابخانه مرکزی اردبیل راه‌اندازی می‌شود به طوری که تاکنون در هیچ یک از کتابخانه‌های کشور چنین اقدامی صورت نگرفته است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل افزود: در این راستا با آیت‌الله سید جمال‌الدین دین‌پرور بنیانگذار بنیاد نهج البلاغه و سید افشین قریشی معاون فرهنگی بنیاد نهج‌البلاغه برای راه‌اندازی این کتابخانه مکاتبات و رایزنی‌های لازم صورت گرفته است.

این مسئول ادامه داد: علاقمندان به نهج‌البلاغه در هر گروه سنی و اجتماعی می‌توانند از مطالب این کتابخانه بهره‌مند شوند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با اشاره به اینکه شعبه بنیاد نهج‌البلاغه در اردبیل جلسات و کلاس‌های مختلفی در حوزه آموزش مبانی نهج‌البلاغه برای همه اقشار برگزار خواهد کرد، افزود: استاندار اردبیل در خصوص تهیه تجهیزات لازم این کتابخانه قول مساعد داده است.

فرهمند امین بیان داشت: اداره کتابخانه‌های عمومی استان برای اجرای برنامه‌های فرهنگی بنیاد نهج البلاغه، نظیر نمایشگاه‌های خطاطی و طراحی و سایر برنامه‌ها، نگارخانه کتابخانه مرکزی را اختصاص داده است.

وی زمان افتتاح این کتابخانه دیجیتال را 18 آبان ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: این مجموعه فرهنگی با حضور مسئولان ارشد استان و بنیاد نهج البلاغه افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول