اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت تأکید کرد

ایجاد کتابخانه‌های دیجیتال و توسعه کتابخانه‌ها

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: ارتقای مراکز فرهنگی، ایجاد کتابخانه‌های دیجیتال و توسعه کتابخانه‌ها توسط شورای فرهنگی عمومی مورد توجه قرار گیرد.

ایجاد کتابخانه‌های دیجیتال و توسعه کتابخانه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با اشاره به اهمیت توجه ویژه به طرح‌های پژوهشی با رویکرد فرهنگی اظهار داشت: رعایت حجاب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت الزامی است که این در تمام کشور زبانزد است.

وی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی شهرستان برکات خوبی در نهادینه کردن فرهنگ اسلامی، امر به معروف و نهی از منکر داشته است، افزود: امیدواریم در سال جاری شرایطی را ایجاد کنیم تا بسیاری از تهدیدهای فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی را تبدیل به فرصت کنیم.

غنچه‌پور تصریح کرد: ارتقای مراکز فرهنگی، ایجاد کتابخانه‌های دیجیتال و توسعه کتابخانه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برای هیئت‌های مذهبی برنامه‌های خوبی دیده شده است، اما هنوز دغدغه‌هایی وجود دارد، در روز عاشورا که همه هیئت‌ها در مصلا دور هم جمع می‌شوند از این حضور عظیم مردم برای اجرای برنامه خوب استفاده شود.

حمدالله فاریابی مدیر مؤسسه فرهنگی و هنری یادمان ولایت شهرستان جیرفت نیز در این جلسه اظهار داشت: برگزاری جشنواره یادمان ولایت فرصت مناسبی است که نصیب شهرستان شده است.

وی با بیان اینکه جشنواره یادمان ولایت در سال جاری در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود، افزود: سال گذشته حضور استان‌های همجوار را داشتیم که در سال جاری نیز حضور دارند.

فاریابی تصریح کرد: بخش قرآن در خراسان شمالی، نقاشی در استان گلستان، عکس در شهر قزوین و شعر فارسی 28 و 29 آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هشت کتاب از زندگی حضرت امام راحل چاپ شده و در این جشنواره ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: از مداحان کشوری برای حضور در جشنواره که مصادف با ایام سوگواری است، دعوت می‌شود.

مدیر مؤسسه فرهنگی و هنری یادمان ولایت جیرفت خاطرنشان کرد: در روز پایانی برگزیدگان جشنواره‌های استانی تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول