اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

باید در زمینه امر به معروف به ایده‌‏آل‎ها برسیم/ صادرات 1.5 میلیارد دلاری برق از ایران

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: باید در زمینه امر به معروف و نهی از منکر به ایده‌‏آل‏‌ها برسیم.

باید در زمینه امر به معروف به ایده‌‏آل‎ها برسیم/ صادرات 1.5 میلیارد دلاری برق از ایران

فیروز احمدی امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: یکی از رمزهای موفقیت ایران در طول 33 سال فعالیت در حوزه امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در زمینه امر به معروف و نهی از منکر به سمت ایده‏‌آل‎ها پیش می‏‌رویم، خاطرنشان کرد: کشور با الگو گرفتن از نهضت امام حسین(ع) موفق بوده و در دنیا مطرح است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر در مساجد کشور و توسط نخبگان و روحانیون صورت گرفته است، تصریح کرد: اجرای امر به معروف و نهی از منکر در مساجد یکی از برگ‏‌های زرین کشور است.

وی با اشاره به اینکه نسل جوان از امر به معروف و نهی از منکر استقبال بسیار زیادی داشته است، اضافه کرد: با همه اقدامات صورت گرفته امر به معروف و نهی از منکر مورد غفلت واقع شده است.

احمدی با تاکید بر اینکه در زمینه امر به معروف و نهی از منکر کوتاهی شده است، ادامه داد: با این حال در این زمینه، ایران موفق‏‌ترین کشور در سطح جهان به شمار می‏‌رود.

وی با اشاره به اینکه رسیدن به ایده‏‌آل‎ها در زمینه امر به معروف و نهی سبب برطرف شدن مشکلات مردم در زندگی خود می‎شود، یادآور شد: با رسیدن به ایده‎آل‎ها انسان به سمت زندگی متعال حرکت می‎کند.

* ایران رتبه نخست علمی را در منطقه دارد

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه امروز دانشگاه‎های کشور از امکانات و زیرساخت‎های بسیار خوبی برخوردار هستند، ادامه داد: امروز کشور از نظر علمی در رتبه شانزدهم جهان و رتبه نخست منطقه قرار دارد.

وی با بیان اینکه کشور در زمینه شاخص‎های علمی 13 سال از برنامه خود پیش است، افزود: در حوزه برق نیز از برنامه جلوتر رفته است.

احمدی با اشاره به صادرات 1.5 میلیارد دلاری برق به کشورهای مختلف اظهار داشت: در برخی از شاخص‎ها نیز از برنامه عقب افتاده‏‌ایم.

انتهای پیام/73006/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول