اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پارس جنوبی مطرح کرد

آمادگی پارس جنوبی برای همکاری با جامعه دانشگاهی کشور

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پارس جنوبی گفت: سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران آماده هرگونه همکاری با جامعه دانشگاهی کشور است.

آمادگی پارس جنوبی برای همکاری با جامعه دانشگاهی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مسعود نصوری ظهر امروز در نشست با تعدادی از مدیران دانشگاه آزاد اسلامی منطقه 16 کشور اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت و گاز کشور است و در سال تولید ملی شاهد رشد بسیار خوبی در این منطقه هستیم.

وی افزود: افزایش سطح توانمندی نیروهای شاغل در پارس جنوبی امر بسیار مهمی است و برای این مهم تلاش زیادی انجام شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، منطقه ویژه پارس را بزرگترین دانشگاه صنعتی کشور برشمرد و خاطرنشان کرد: توانمندی‌های بالقوه صنعت نفت در پایتخت انرژی کشور سبب ارتقای زمینه‌های علمی و فرهنگی کشور است.

نصوری با اشاره به پتانسیل بالقوه منطقه در زمینه ارتقا علمی و فرهنگی کشور تصریح کرد: تجربه‌اندوزی و افزایش مهارت نیروهای شاغل در زمینه‌های بالادستی و پایین دستی حوزه عملیاتی پارس جنوبی، راه‌اندازی دانشگاه‌های مختلف در این منطقه را توجیه‌پذیر کرده است.

وی اضافه کرد: در این راستا سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران آماده هر گونه همکاری با جامعه دانشگاهی کشور است.

مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز با اشاره به نامرتبط بودن رشته‌های تحصیلی در منطقه گفت: فارغ‌التحصیلان علی‌رغم میل باطنی و از روی نیاز در مشاغل نامرتبط مشغول به کار می‌شوند.

حجت‌الاسلام عبدالله حاجیانی ضمن اشاره به رتبه نخست منطقه در جذب نیروی متخصص افزود: تعداد کثیری متخصص جویای کار به اداره کار و امور اشتغال مراجعه می‌کند که متاسفانه قادر به جذب همه آنها نیستیم.

وی آمادگی امور کار و خدمات اشتغال را برای برگزاری کلاس‌های تقویتی قبل از آزمون ورودی اعلام کرد و اذعان داشت: توانمندسازی نیروهای شاغل در پارس جنوبی اولویت اساسی در منطقه است.

انتهای پیام/2451/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول