اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوای گلستان:

فتنه‎گران به دنبال ایجاد جامعه دوقطبی‎ هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: طراحی ایجاد جامعه دوقطبی برای فضای داخلی کشور در دستور کار فتنه‎گران است.

فتنه‎گران به دنبال ایجاد جامعه دوقطبی‎ هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدحسین بابایی در نخستین گردهمایی بسیجیان حج و زیارت که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، اظهار داشت: طراحی فتنه‎گران در جامعه دوقطبی این است که عده‌ای طرفدار ولایت هستند و به دلیل اینکه این قطب، مذاکره با آمریکا را جایز نمی‎داند، بنابراین همچنان محاصره اقتصادی وجود دارد و قطب دیگر طرفدار مذاکره با آمریکا هستند و به این باور هستند که در صورت مذاکره با آمریکا شرایط کشور گل و بلبل می‎شود لذا این قطب خود را با این ترفندها برای جلب رضایت مردم در انتخابات ریاست جمهوری آتی فعال کرده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دیده‎بانی قوی، گوش شنوا و تیز دارد

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دیده‎بانی قوی، گوش شنوا و تیز دارد، تصریح کرد: سپاه و بسیج هر جا که انقلاب تهدید شود، شناسایی و با آنها برخورد خواهد کرد نه با زور اسلحه چراکه این انقلاب با زور اسلحه به دست نیامده که بخواهد با زور اسلحه حفظ شود.

فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه دشمن در فضای بیرون از کشور نیز آرام ننشسته است، متذکر شد: دشمن بعد از اینکه تا حدودی از داخل کشور ناامید شد، سناریوی چندوجهی برای حمله به لبنان، غزه، سوریه، فلسطین را طراحی کرد که در همه آنها شکست خورد، البته هدف تمام این طراحی‎ها برای حمله به ایران بوده است.

بابایی افزود: همه جنگ‎هایی که دشمن در داخل طراحی کرده، اعم از جنگ سیاسی، اجتماعی، نظامی، امنیتی و اقتصادی همچنان ادامه دارد و به دلیل اینکه دشمن جرات جنگ نظامی و امنیتی را با ایران ندارد از راه جنگ اقتصادی برای شکست نظام اسلامی تلاش می‎کند.

در جنگ اقتصادی تمرکز دشمن به آحاد جامعه است

وی با اشاره به اینکه در جنگ اقتصادی تمرکز دشمن به آحاد جامعه است، یادآور شد: آنها تلاش می‎کنند تا روحانیت، مسئولان و مردم از وضعیت اقتصادی کشور به ستوه آیند، مردم و مسئولان از گرانی‎ها ناراحت شوند و تقصیرها را به گردن یکدیگر بیندازند و زمانی که دعوا و اختلاف در کشور گرفت، آن وقت وارد عمل شوند.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان بیان داشت: هدف دشمن از تحلیل جنگ اقتصادی این است که تولید ملی و رفاه ملی را دچار تزلزل کند، اشتغال مختل شود تا مردم نسبت به نظام دلزده و از انقلاب جدا شوند.

بابایی به سخنان وزیر خارجه اسرائیل اشاره کرد و گفت: وزیر خارجه اسرائیل گفته که باید تا انتخابات، تحریم‎ها را علیه ایران بیشتر کنیم و هدف تحریم‎ها تحریک مردم و شورش آنها علیه نظام به سمت تهران است و تمام نقشه دشمن این است که ایران بر اثر تحریم‎ها تحت فشار قرار بگیرد، کوتاه بیاید و سازش کند و چون دشمن می‎بیند از طریق جنگ نظامی نمی‎تواند بر ایران پیروز شود تلاش خود را به جنگ اقتصادی معطوف کرده است.

وی در پایان تاکید کرد: همه باید هوشیار باشیم که حرف و عمل‌مان آب به آسیب دشمن ریختن نباشد.

انتهای پیام/2307/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول