اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور گتوند تاکید کرد

اجرای دقیق مقررات راهنمایی و رانندگی برای کاروان‌های راهیان نور

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور شهرستان گتوند از برگزاری جلسه توجیهی ویژه رانندگان کارون‌های راهیان نور خبر داد و گفت: نکاتی در رانندگی وجود دارد که بارها باید تکرار شود.

اجرای دقیق مقررات راهنمایی و رانندگی برای کاروان‌های راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند سعید رحیمی صبح امروز در جلسه توجیهی کاروان‌های راهیان نور شهرستان گتوند اظهار داشت: این جلسه به منظور ارتقای سطح ایمنی آمد و شد کاروان‌های راهیان نور شهرستان گتوند برگزار شده است و امید است که با به کار بستن این موارد قانونی مشکلی در این باره رخ ندهد.

وی افزود: رانندگان اتوبوس‌ها مکلف شده‌اند قبل از حرکت حتما وسیله نقلیه خود را از نظر فنی بازبینی و مورد بازدید قرار دهند و مقررات راهنمایی و رانندگی را در طول مسیر رعایت کرده و با همیاران پلیس انتخابی و آموزش دیده همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس پلیس راهور گتوند ادامه داد: رانندگان باید توجه داشته باشند با توجه به شرایط  نامساعد جوی از رانندگی پرشتاب خودداری کرده و در هر حال با رعایت کامل شرایط ایمنی رانندگی کنند تا از بروز هر گونه خطر جلوگیری شود.

وی خاطر نشان کرد: یادآوری مسائل قانونی هیچ‌گاه زیانی به همراه ندارد بلکه باعث افزایش دقت در رانندگی و ارتقای سطح ایمنی جاده‌ها می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، بعد از این جلسه شش اتوبوس کارون راهیان نور که در این اتوبوس‌ها در مجموع 20 همیار پلیس آموزش دیده که احکام خود را نیز دریافت کرده‌اند حضور داشتند به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

در ماه‌های گذشته بر اثر بی‌دقتی در مسیرهای منتهی به مناطق عملیاتی بیش از 26 نفر جان خود را از دست داده‌اند و به این دلیل این کلاس‌های توجیهی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/72006/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول