اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال خواستار شد

قرارگیری طرح بزرگراه خروجی خلخال در طرح جامع شهری

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال قرارگیری طرح دو بانده شدن بزرگراه خروجی خلخال تا سه‌راهی خلخال، پونل و اسالم را خواستار شد.

قرارگیری طرح بزرگراه خروجی خلخال در طرح جامع شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان خلخال ظهر امروز در جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک شهرستان خلخال ضمن اشاره به استعداد شهرستان خلخال برای بهره‌مندی از بزرگراه‌ها در خروجی شهر خلخال خواستار قرار گیری طرح دوبانده شدن خروجی خلخال تا سه راهی خلخال پونل اسالم به طول 18 کیلومتر در طرح جامع شهرستان خلخال و کارشناسی این طرح شد.

هوشنگ محمدی تصریح کرد: در جاده خلخال به هشتجین شاهد چندین نقاط حادثه خیز در مسیر هستیم و خواستار پیگیری و جدیت اداره راه و شهرسازی در اصلاحی نقاط حادثه‌خیر این مسیر هستیم.

وی از ادارات شهرستان خلخال خواست تا با امکان سنجی ادارات و دستگاه‌های اجرایی و اعلام نیاز ادارات و نیازسنجی کارشناسی شده در راستای پیگیری برای اخذ امکانات بیشتر با فرمانداری تعامل و همدلی داشته باشند.

محمدی بر لزوم آمادگی ادارات ذیربط در حوزه راه‌سازی در زمینه آمادگی برای فصل بارش اشاره کرد و بیان داشت: نبود تابلو در حریم راه اصلی سرچم اردبیل در حوزه خلخال موجب شده است تا مسافران و رانندگان عبوری از این محوری اصلی ارتباطی به مرکز کشور با مشکل مواجه شوند.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم نصب سریع تابلو در این محور تاکید کرد و افزود: بعضی از مسائل و مشکلات در حوزه حمل نقل شهری و ترافیک با کوچکترین تعامل و همدلی و هزینه‌های پایین قابل حل است و خدمت‌رسانی به مردم وظیفه اصلی ماست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان خلخال در پایان سخنان خود خواستار استفاده از فرصت‌های موجود در کنار همدلی، تعامل و قانونمند بودن برای خدمت به مردم شد و از تمام دستگاه‌های اجرایی خواست تا این مهم را اولویت کاری دستگاه اجرایی خود قرار دهند.

انتهای پیام/62008/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول