اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل منطقه ویژه پارس خبر داد

کمک 115 میلیون تومانی پارس جنوبی به سیل‌زدگان دشتستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل منطقه ویژه پارس از کمک 115 میلیون تومانی پارس جنوبی به سیل‌زدگان دشتستان خبر داد.

کمک 115 میلیون تومانی پارس جنوبی به سیل‌زدگان دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مسعود نصوری بعد از ظهر امروز در بازدید از مناطق سیل‌زده دشتستان اظهار داشت: منطقه ویژه پارس جنوبی همواره به محیط پیرامونی توجه خاصی دارد و در چند سال اخیر اقدامات زیادی برای رشد و توسعه استان انجام داده‌ایم.

وی افزود: سیلاب شدید هفته جاری در دشتستان موجبات وارد آمدن خسارت شدیدی به زیرساخت‌ها به ویژه در حوزه کشاورزی شد و همه موظف به حمایت از سیل‌زدگان هستیم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس از تخصیص بیش از یک میلیارد ریال به سیل زدگان شهرستان دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: مبلغ یک میلیارد و 150 میلیون ریال از طرف منطقه ویژه به منظور  جبران خسارت‌های وارده در مناطق سیل‌زده اختصاص داده‌ایم.

نصوری یادآور شد: فرماندار دشتستان روند امداد‌رسانی و کمک به سیل‌زدگان شهرستان دشستان را بیان کرده و ‌به‌منظور کمک به برنامه‌های فرمانداری دشتستان در رفع مشکلات و به‌منظور تسریع در امداد‌رسانی این مبلغ را تخصیص داده‌ایم.

وی از به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌های سازمان منطقه ویژه پارس به‌منظور تسریع در عملیات لایروبی موقت کانال‌ها و مرمت تاسیسات زیربنایی، پاکسازی خیابان‌ها، کوچه‌ها و منازل و همچنین خاکبرداری در برخی نقاط و تامین ماشین‌آلات سنگین خبر داد.

نصوری اذعان داشت: از تمام ظرفیت‌ها‌ی موجود برای بهبود وضعیت خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را از دست نمی‌دهیم.

انتهای پیام/2451/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول