اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان:

جسد دختر مفقود شده دشتستانی پیدا شد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان گفت: با تلاش نیروهای امدادی، جسد دختر دشتستانی که در سیلاب اخیر مفقود شده بود پیدا شد.

جسد دختر مفقود شده دشتستانی پیدا شد

بخشعلی دهقایدی لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان از کشف جسد دختر مفقود شده در دشتستان خبر داد و اظهار داشت: دختر 17 ساله برازجانی که در حادثه سیل اخیر مفقود شده بود بعد از پنج روز تجسس پیدا شد.

وی افزود: گروه‌های امدادی جمعیت هلال احمر و نیروهای بسیجی و سایر گروه‌های امدادی از نخستین لحظات مفقود شدن این دختر عملیات برای یافتن جسد وی را آغاز کردند که پیش از ظهر امروز در حوالی میدان میوه و تره‌بار برازجان کشف شد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: بلافاصله عملیات انتقال این جسد به پزشکی قانونی انجام شده و با اعلام نظریه پزشکی قانونی مقدمات انتقال جسد به سردخانه انجام می‌شود.

دهقایدی در ارتباط با تلاش مسئولان برای جبران خسارات سیل اخیر نیز گفت: طی چند روز گذشته تعدادی از مقامات ارشد وزارت جهاد کشاورزی و مدیریت بحران کشور از دشتستان بازدید داشته‌اند و دستوراتی برای جبران خسارات وارده صادر شده است.

وی بیان کرد: امیدوار هستیم در کمترین زمان ممکن نسبت به جبران خسارات وارده اقدامات لازم انجام شود.

دهقایدی گفت: هم‌اکنون با تلاش نیروهای امدادی مشکل برق تمام روستاهای آسیب‌دیده مرتفع شده و سایر امکانات رفاهی نیز برای آسیب‌دیدگان فراهم شده است.

انتهای پیام/2451/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول