اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درحوزه فرهنگ‌وهنر

48 مجوز ایجاد مشاغل خانگی در استان مرکزی صادر شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از صدور 48 مجوز ایجاد مشاغل خانگی در رشته‌های مهارتی حوزه فرهنگ‌وهنر خبر داد.

48 مجوز ایجاد مشاغل خانگی در استان مرکزی صادر شد

مصطفی مشایخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: از مجموع 48 مجوز صادر شده 33 نفر به منظور دریافت تسهیلات اشتغالزایی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

وی تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز همانند سایر دستگاه‌ها در حوزه ایجاد مشاغل خانگی سهم قابل توجهی را به خود اختصاص داده که امید می‌رود تا پایان سال جاری شاهد تحقق این مشاغل باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه علاقمندان به کارهای فرهنگی و هنری می‌توانند در 32 رشته هنری از این تسهیلات بهره‌مند شوند، بیان داشت: از آنجا که هنرمندان در تمامی عرصه‌ها نیازمند حمایت جدی هستند انتظار می‌رود بانک‌ها در پرداخت هرچه سریع‌تر این تسهیلات نهایت همکاری را با هنرمندان داشته باشند.

مشایخی افزود: طرح مشاغل خانگی از اقدامات ارزشمند دولت است که در این راستا تسهیلات بسیار خوبی در اختیار دستگاه‌ها قرار گذاشته شده است.

انتهای پیام/87001/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول