اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

استفاده 2 هزار خانوار مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی از خدمات بیمه اجتماعی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون 2 هزار خانوار زیر پوشش این نهاد انقلابی از بیمه تأمین اجتماعی استفاده می‌کنند که اجرای بهتر طرح نیازمند توجه ویژه مسئولین و متولیان امر است.

استفاده 2 هزار خانوار مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی از خدمات بیمه اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، شامگاه شنبه نشست مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با مدیر کل کمیته ‌امداد امام خمینی این استان و جمعی از کارکنان این نهاد انقلابی برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: سیاست کلی و اساسی این نهاد انقلابی توانمندسازی خانواده‌های مددجو است.

عبدالمجید فرهادی ابراز داشت: از مهم‌ترین شاخص‌های توانمندسازی خانواده‌ها اجرای طرح بیمه اجتماعی است که در این خصوص نیازمند همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی و نهادهای ذی‌ربط از جمله تأمین اجتماعی هستیم.

فرهادی با بیان این‌که هم‌اکنون بالغ بر 2 هزار خانوار از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد از خدمات بیمه اجتماعی بهره‌مند هستند، گفت: در راستای اجرای این طرح سهولت، سرعت و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مددجویان از برنامه‌های مورد نظر این نهاد است.

گودرز بهادری نیز آشنایی با خدمات ارزنده کمیته امداد را به تعامل و همکاری بهتر و بیشتری به منظور خدمت به مددجویان تحت حمایت این نهاد عنوان کرد و گفت: امیدواریم در آینده‌ای روشن شاهد پیشرفت و رشد حداکثری جامعه هدف باشیم.

مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد خدمات این نهاد انقلابی به مددجویان تحت حمایت را قابل تقدیر دانست و گفت: کمیته امداد در زمینه توانمندسازی خانواده‌های مددجو خدمات مؤثری تاکنون ارائه داده است.

بهادری تصریح کرد: تعمیم بیمه‌های اجتماعی و کم کردن بار حمایتی از دوش دولت و کمیته امداد کار مثبت و ارزشمندی است که نیازمند همراهی همه دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی است.

بهادری بهترین شیوه‌های توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت را روی آوردن به بیمه‌های اجتماعی دانست و بیان کرد: تأمین اجتماعی آمادگی هرگونه تعامل و همکاری در جهت حل مشکلات مددجویان معرفی شده جهت برخورداری از بیمه اجتماعی را دارد.

وی اظهار کرد: هر کس با خدمات کمیته امداد بیشتر آشنا باشد خود را ملزم به همکاری و تعامل بهتر با این نهاد جهت رفاه حال مددجویان تحت حمایت می‌داند و تأمین اجتماعی از هیچ تلاشی در این خصوص کوتاهی نمی‌کند.

انتهای ‌پیام/2571/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول