اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر خبر داد

امدادرسانی هلال احمر بوشهر به 1800 خانوار سیل‌زده

خبرگزاری فارس: مدیرعامل هلال احمر بوشهر گفت: در جریان بارندگی شدید یک هفته گذشته و وقوع سیل در برخی نقاط استان، به یک‌هزار و 827 خانوار امداد‌رسانی کردیم.

امدادرسانی هلال احمر بوشهر به 1800 خانوار سیل‌زده

عبدالکریم شعبان‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: در جریان امدادرسانی به خانوارهای آسیب‌دیده، اقلام زیستی و خوراکی مورد نیاز مردم را نیز تأمین کردیم.

وی افزود: هلال احمر استان در 9 روز خدمات گوناگونی را در نقاط مختلف استان بوشهر به هم استانی‌های سیل‌زده ارائه کرد و اقدامات موفقیت‌آمیزی را داشت.

مدیرعامل هلال احمر بوشهر گفت: در زمان حادثه سیل در استان، دو بالگرد، دو قلاده سگ، چهار قایق، 52 موتور پمپ، 102 خودرو و 385 نیروی امدادگر به امدادرسانی در نقاط مختلف استان کمک کردند.

شعبان‌زاده اضافه کرد: در جزیره خارک به دلیل بدی هوا کار امدادرسانی با مشکل مواجه شد و با تأخیر توانستیم کمک‌های مورد نیاز را به مردم ارسال کنیم.

وی خواستار تامین اعتبار لازم برای راه‌اندازی پایگاه امداد هوایی استان شد و اضافه کرد: در صورت راه‌اندازی امداد هوایی در استان، در زمان وقوع سیل و ... خدمات‌رسانی به راحتی انجام خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر یادآور شد: همچنین آب 142 منزل مسکونی توسط امدادگران تخلیه و به ساکنان آسیب‎دیده کمک‎های لازم شد.

شعبان‌زاده تصریح کرد: در همین راستا اقلام زیستی شامل دو دستگاه چادر، 168 تخته پتو، 110 تخته موکت، 300 کیلوگرم پلاستیک پوششی و 26 شعله والور و 120 قوطی کنسرو در بین 57 خانوار آسیب‎دیده از بارندگی توزیع شد.

انتهای پیام/66006/ز/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول