اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون راه و شهرسازی استان هرمزگان خبر داد

بهره‌برداری از پروژه‌های راه روستایی تخت تا پایان شهریور 92

خبرگزاری فارس: معاون راه روستایی راه و شهرسازی هرمزگان گفت: برای آسفالت و بهره‌برداری از راه‌های روستایی روستای تخت بیش از 49 میلیارد ریال هزینه لازم است که در صورت تامین اعتبار تا پایان شهریور 1392 به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از پروژه‌های راه روستایی تخت تا پایان شهریور 92

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، رضا لری در حاشیه نشست شورای اداری بخش تخت اظهار داشت: در حال حاضر 9 پروژه راه روستایی به طول 48 کیلومتر در بخش تخت  از توابع شهرستان بندرعباس در حال اجرا است. 

وی افزود: بخش تخت در سالجاری 9 پروژه راه روستایی به طول 48 کیلومتر در حال احداث دارد.

معاون راه روستایی راه و شهرسازی هرمزگان ادامه داد: بخش تخت از جمله بخش‌هایی که دارای محصولات کشاورزی بسیاری خوبی در سطح استان است  و هدف و تأثیرات اجرایی این پروژه‌ها را تسهیل در تردد روستائیان، رونق بخشیدن و توسعه روستاها، تسهیل در انتقال محصولات کشاورزی به محل فروش ، کاهش استهلاک مصرف سوخت و کاهش هزینه‌های حمل و نقل اعلام کرد.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از این 9 پروژه راه  روستایی در بخش تخت 13 روستا بالغ بر یک هزار و 103 خانوار از نعمت راه روستایی آسفالته‌ بهره‌مند خواهند شد.

معاون راه روستایی راه و شهرسازی استان هرمزگان گفت: برای آسفالت و بهره‌برداری از این پروژه‌های روستایی بیش از 49 میلیارد ریال هزینه لازم است که در صورت تامین اعتبار تا پایان شهریور 1392 به بهره‌برداری می‌رسد .

رضایی همچنین در پایان این مراسم افزود: دو محور روستایی پاقلاتان و سرزه شمیل به طول 9 کیلومتر با هزینه بیش از 12 میلیارد ریال تا پایان دهه فجر سال‌جاری به بهره‌برداری می رسد.

در  بخش تخت 68 درصد از روستاهای بالای 20 خانوار  از نعمت راه روستایی آسفالته برخوردار هستند که یکی از بخش‌های شهرستان بندرعباس است که نسبت به سایر بخش‌های این شهرستان وضعیت مطلوبی دارند.

انتهای پیام/88001/خ/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول