اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان خبر داد

ایران در زمره 6 کشور صاحب فناوری قرار گرفت / تحریم‌ها در بخش فولاد تأثیر چندانی نداشته است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان به افتتاح طرح‌های اخیر در مجتمع فولاد مبارکه اصفهان اشاره کرد و گفت: ایران در زمره شش کشور صاحب فناوری قرار گرفته است.

ایران در زمره 6 کشور صاحب فناوری قرار گرفت / تحریم‌ها در بخش فولاد تأثیر چندانی نداشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان محمد‌ مسعود سمیعی‌نژاد پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح‌های صنعتی اصفهان با اشاره به اینکه امروز بسیاری از کشور‌ها ایران را تحریم کرده‌اند، اظهار کرد: در نهایت این تحریم‌ها در بخش فولاد تأثیری چندانی نداشته است.

وی با بیان اینکه امروز تمام جهانیان و رسانه‌های بین‌المللی متوجه شده‌اند که ایران در عرصه تولید فولاد دست توانایی دارد، ادامه داد: فولاد مبارکه تاکنون اقدامات بسیاری را در توسعه صنعتی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی استان انجام داده است.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان با اشاره به افزایش 10 درصدی تولید فولاد در سال جدید میلادی در سطح کشور تصریح کرد: این افزایش تولید سبب شد تا ایران در سطح جهان رتبه تخست افزایش تولید را کسب کند و به خود اختصاص بدهد.

وی تاکید کرد: فولاد مبارکه براساس برنامه‌های خود توانسته است امروز ظرفیت تولید فولاد را به 7،7 دهم میلیون تن برساند که این ظرفیت تولیدی تا پایان امسال با افتتاح دو طرح بزرگ دیگر در این مجتمع افزایش قابل توجهی می‌یابد.

سمیعی‌نژاد در ادامه به سهم 65 درصدی تولید فولاد کشور در اصفهان اشاره و تاکید کرد: ایران در سال جدید میلادی افزایش 10 درصدی تولید فولاد را داشته اکه در این میان سهم فولاد مبارکه اصفهان 10 درصد است.

وی افزود: با در حال حاضر 15 هزار نفر به صورت مستقیم در این مجتمع فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان به افتتاح طرح‌های اخیر در مجتمع فولاد مبارکه اصفهان اشاره کرد و اضافه کرد: با این فناوری ایران در زمره شش کشور صاحب فناوری قرار گرفته است و بیش از 30 پیمانکار بومی و ملی در ساخت تجهیزات آن هستند.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول