اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان بویین زهرا اعلام کرد

اثر برنامه‌های فرهنگی بر روی زندانیان مشهود است

خبرگزاری فارس: دادستان بویین زهرا در بازدید از زندان این شهرستان گفت: اثرات برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در برخورد با زندانیان مشهود است.

اثر برنامه‌های فرهنگی بر روی زندانیان مشهود است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل زندان‌های قزوین، کاظم میرزایی دادستان بویین زهرا در بازدید از زندان این شهرستان خطاب به مددجویان، اظهار داشت: بازدید از زندان‌ها و رسیدگی به امور و خواسته‌های مددجویان از مهم‌ترین دغدغه‌های دستگاه قضایی است و باید برای رسیدگی به مشکلات قضایی آنها از تمامی ابزارها و امکانات بهره جست.

وی افزود: مسئولان سعی بر آن داشته باشند تا در ایام مختلف به خصوص مذهبی و ملی از زندان‌ها بازدید و با مددجویان و یا خانواده‌های آنان دیدار کرده و تا حد امکان به مشکلات آنان رسیدگی کنند.

دادستان شهرستان بویین‌ زهرا به فعالیت‌های فرهنگی این زندان اشاره کرد و یادآور شد: خوشبختانه فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی تأثیر زیادی در روند اصلاحی مددجویان داشته است و این مهم در برخورد با مددجویان و کاسته‌ شدن میزان پرونده‌های شورای انضباطی زندان مشهود است.

میرزایی اظهار داشت: مشاوره و ارائه خدمات مددکاری به مددجویان و خانواده‌های آنان روند بازپروری را تسهیل کرده و در این زمینه باید اقدامات مهم‌تر و جامع‌تری انجام شود.

وی در بازدید از زندان بویین زهرا از نزدیک با مددجویان دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/2667/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول