اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

نیروی انتظامی در راس امنیت جامعه است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: نیروی انتظامی مظهر امنیت و در راس انتظام‌بخشی به انضباط اجتماعی است.

نیروی انتظامی در راس امنیت جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی صبح امروز در نشست با کارکنان نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی انتظامی خلخال اظهار داشت: زمانی که از سوی خداوند در پیشگاه مردم امانتدار مردم هستیم با جلب رضایت مردم در خدمت به آنان کوتاهی نکنیم.

وی ضمن تقدیر از زحمات آنان در انسجام‌بخشی به نظم دستجات عزاداری و تامین امنیت و آسایش مردم در ایام محرم خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در خدمت مردم و در کنار مردم همواره پشتیبان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار شهرستان خلخال نیروی انتظامی را حافظ هویت نظام اعلام کرد و یادآور شد: نیروهای انتظامی با تلاش شبانه‌روزی در عرصه‌های اجتماعی حضور داشته و این نشان از تعالی معنوی این نیروی تلاشگر در جامعه است.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود به عشق و علاقه کارکنان نیروی انتظامی در پاسداری از دستاوردهای نظام اسلامی اشاره کرد و خواستار ادامه جدیت و تلاش در راستای تحقق آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران شد.

این مسئول ضمن تاکید بر حفظ وحدت‌آفرینی و انسجام در جامعه ادامه داد: دشمنان از هر سو با توطئه‌های جدید در صدد ایجاد ناامنی در جامعه ما هستند و با همدلی نیروی‌ انتظامی در جامعه با مردم به عنوان حافظان نظم و امنیت تفکر دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدی در پایان سخنان خود انسجام را زیباترین جلوه خدمت در بین نیروهای انتظامی دانست و از تلاش‌های مستمر آنان در خدمت به مردم شهرستان خلخال تقدیر کرد.

انتهای پیام/62008/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول