اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

ایجاد امنیت در جامعه از افتخارات نیروی انتظامی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: ایجاد امنیت در جامعه از افتخارات نیروی انتظامی محسوب می‌شود.

ایجاد امنیت در جامعه از افتخارات نیروی انتظامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در مراسم معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی استان زنجان، اظهار کرد: ایجاد امنیت تاثیرگذار و ماندگار در جامعه از اهداف نیروی انتظامی است که نیروی انتظامی استان زنجان در این زمینه به نحو مطلوبی عمل کرده است.

وی با بیان اینکه قرارگرفتن در هر جایگاهی در جامعه رفتنی نیز به دنبال دارد، افزود: سردار شرفی در دوران خدمت خود در استان زنجان خوش درخشیده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با ابراز گله‌مندی از جابه‌جایی سردار شرفی از استان زنجان به آذربایجان‌غربی تصریح کرد: وضعیت آذربایجان‌غربی به قدری اروژانسی نبود که این جابه‌جایی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه مردم استان زنجان از وضعیت نیروی انتظامی استان راضی بودند، خاطرنشان کرد: استان زنجان از خدمات مطلوب نیروی انتظامی منتفع شده است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه تا زمانی که مردم از دو نعمت امنیت و سلامت برخوردار هستند قدر آن را نمی‌‌دانند، افزود: این دو مقوله در جای جای قرآن و روایات معصومین (ع) مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/73003/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول