اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون داوطلبان هلال احمر سیستان و بلوچستان :

سیستان و بلوچستان 8 هزار داوطلب هلال احمر دارد

خبرگزاری فارس: معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 8 هزار داوطلب عضو جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان هستند.

سیستان و بلوچستان 8 هزار داوطلب هلال احمر دارد

علیرضا میری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: آیین نکوداشت خدمات داوطلبانه به مناسبت روز جهانی داوطلبان 18 آذر در آمفی‌تئاتر سازمان جوانان هلال احمر سیستان و بلوچستان با حضور رئیس جمعیت داوطلبان هلال احمر برگزار می‌شود.

وی افزود: داوطلبان هلال احمر در مناسبت‌های مختلف از جمله اهدا خون به نیازمندان، اجرای پروژه‌های بهداشتی و درمانی و ویزیت رایگان فعالیت می‌کنند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با اشاره به فعالیت خوب داوطلبان خیر در این استان نیز بیان کرد: جمعیت هلال احمر در طرح همای رحمت در ماه رمضان و فرشتگان رحمت در اسفندماه هر سال از حمایت داوطلبان خیر استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: در روز 18 آذرماه جاری از 80 نفر از پزشکان خیر، داوطلبان برتر و نمونه و خیرین داوطلب و غیره در سیستان و بلوچستان تجلیل می‌شود.

میری با اشاره به فعالیت خانه‌های داوطلب در این منطقه اضافه کرد: در سیستان و بلوچستان از سال گذشته خانه‌های داوطلب روستایی با هدف کمک به روستاییان و جذب روستاییان راه‌اندازی شده است.

وی گفت: هم‌اکنون بیش از 70 خانه داوطلب در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شده است که عمده فعالیت آنها در روستاها است.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: این خانه‌های داوطلب در بحث مسائل عمرانی، بهداشتی، کشاورزی و فرهنگی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/75004/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول