اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر فردوس:

هلال‌احمر فردوس 6 هزار امدادگر دارد

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‌احمر فردوس با بیان اینکه در حال حاضر بیش از هزار و 800 نفر عضو امور داوطلبان هلال‌احمر این شهرستان هستند، گفت: ارتقای فرهنگ داوطلبی و نوع‌دوستی از مهم‌ترین وظایف داوطلبان است.

هلال‌احمر فردوس 6 هزار امدادگر دارد

سیدحسین لاژوردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس با اشاره به 15 آذرماه روز جهانی داوطلبان اظهار کرد: تلاش برای تسکین آلام بشری، تأمین احترام انسان‌ها، کوشش برای برقراری دوستی، تفاهم و صلح پایدار و نیز حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها از جمله اهداف مهم داوطلبان است.

وی افزود: داوطلبان با مشارکت در برنامه‌هایی مانند اجرای پروژه‌های داوطلبانه، حضور در پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی و مناطق آسیب‌دیده، مشارکت در طرح‌ها و برنامه‌های دیگر، جمعیت هلال‌احمر را در کمک‌رسانی هرچه بیشتر به نیازمندان و آسیب‌دیدگان یاری می‌کنند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر فردوس تصریح کرد: در حال حاضر بیش از هزار و 800 نفر عضو امور داوطلبان هلال‌احمر این شهرستان هستند؛ این تعداد آموزش‌های 35 ساعته امداد و 40 ساعته خدمات داوطلبانه را فرا گرفته‌اند.

لاژوردی یادآور شد: امور داوطلبان به‌ منظور افزایش مشارکت اعضا و داوطلبان در جمعیت و نیز ارتقای فرهنگ داوطلبی و نوع‌دوستی و مشخص‌ شدن حدود، وظایف و نقش داوطلبان، برنامه‌های مؤثری اجرا می‌کند.

*برگزاری همایش نکوداشت خدمات داوطلبان در فردوس

رئیس جمعیت هلال‌احمر فردوس از برگزاری همایش نکوداشت خدمات داوطلبان در این شهرستان خبر داد و گفت: این همایش 16 آذرماه با حضور مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در فردوس برگزار می‌شود.

لاژوردی تعداد اعضای هلال‌احمر فردوس را بیش از 6 هزار نفر اعلام کرد و افزود: این تعداد در شش شاخه دانش‌آموزی، داوطلبان، دانشجویی، طلاب، جوانان، غنچه‌های هلال و شاخه روستایی فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 70 درصد اعضای هلال‌احمر فردوس آموزش‌های امداد را فرا گرفته‌اند، تصریح کرد: در برنامه‌های هفته هلال‌احمر و هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی سه حوزه امور جوانان، داوطلبان و امدادگران مشارکت می‌کنند.

انتهای پیام/69007/ز/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول