اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان:

مقاومت ملت ایران در برابر تحریم‌ها عاشورایی است

خبرگزاری فارس: مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان گفت: مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر تحریم‌ها، مقاومت و ایستادگی عاشورایی است.

مقاومت ملت ایران در برابر تحریم‌ها عاشورایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی دانشگاه‌ لرستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد طاهری در جلسه هسته کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه‌های لرستان که با حضور مسئولان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در خرم‌آباد برگزار شد، گفت: دشمنان نظام نیز به این نتیجه رسیده‌اند که تحریم‌ها در مقابل ملت ایران اثرگذار نیست.

وی با بیان اینکه تشکل‎های دانشجویی مراقب باشند پیاده‌نظام جریانات سیاسی نشوند، تصریح کرد: تشکل‌های دانشجویی مراقب باشند که اعتمادی که جامعه دانشجویی به آنها دارند را با قرار گرفتن در اختیار اهداف جریانات سیاسی از دست ندهند.

این مقام مسئول عنوان کرد: تشکل‌های دانشجویی باید تلاش کنند، ارتباط خود را با بدنه دانشجویی در دانشگاه‌ها تقویت کنند.

وی خاطرنشان کرد: بدنه دانشجویی به تشکل‌های دانشجویی اعتقاد دارند، با این حال این اعتماد تا زمانی است که تشکل‌های دانشجویی در اختیار تأمین اهداف جریانات سیاسی قرار نگیرند.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان گفت: با توجه به اظهارات وزیر امور خارجه آلمان و اقدام آلمان در لغو تحریم‌های دارویی علیه کشورمان می‌توان این موضوع را نشانه‌ عقب‌نشینی دشمنان دانست.

انتهای‌پیام/2304/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول