اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شامگاه جمعه انجام شد

بازدید استاندار بوشهر از مناطق سیل‌زده دشتستان

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر و جمعی از مدیران کل استان بوشهر از مناطق سیل‌زده دشتستان بازدید کردند.

بازدید استاندار بوشهر از مناطق سیل‌زده دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، شامگاه جمعه فریدون حسنوند استاندار بوشهر و تعدادی از مدیران ستادی و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با حضور در شهر برازجان از برخی مناطق سیل‌زده این شهر بازدید کرد و خواستار رسیدگی فوری به وضعیت سیل‌زدگان شد.

استاندار بوشهر در این بازدید خواستار دیوارکشی و مرمت رودخانه‌های فصلی در برازجان شد و اظهار داشت: رودخانه‌های فصلی محله‌های علی‌آباد و کمال‌آباد باید ترمیم شوند و شورای اسلامی و شهرداری برازجان باید فکری اساسی برای این رودخانه‌ها کنند.

فریدون حسنوند افزود: توجه به مسایل زیرساختی اهمیت بسیار زیادی دارد و مسئولان باید نهایت تلاش خود را برای این مهم داشته باشند تا شاهد حوادث این چنینی نباشیم.

فرماندار دشتستان نیز ابراز داشت: از ابتدای وقوع سیل تمام مسئولان دشتستان در امر کمک‌رسانی به شهرها و روستاهای آسیب‌دیده مشارکت داشتند.

غلامحسین خسروی افزود: میزان خسارت وارد آمده به شهرستان بسیار بالاست و به غیر از خسارات کشاورزی که به زودی محاسبه می‌شود، میزان خسارات وارد شده به زیرساخت‌ها بیش از 450 میلیارد ریال بوده است.

وی عنوان کرد: تمام دستگاه‌های مرتبط برای جبران خسارات وارده فعالانه تلاش کرده‌اند و امیدوار هستیم بتوانیم در انجام وظایف خود به موفقیت لازم برسیم.

بر اساس این گزارش، استاندار بوشهر در این بازدید دستوراتی برای رفع خسارات وارده به سیل‌زدگان صادر کرد و خواستار همکاری و تلاش همه دستگاه‌ها شد.

استاندار بوشهر همچنین بر لزوم آمادگی تمام دستگاه‌ها برای بارندگی هفته آینده تأکید کرد.

انتهای پیام/2451/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول