اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل خبر داد

پرداخت 54 میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های کشاورزی

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل از پرداخت 54 میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های مصوب کشاورزی در قالب کارگروه‌های توسعه این بخش خبر داد.

پرداخت 54 میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد صبح امروز در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان اردبیل اظهار داشت: در فاصله دو هفته گذشته 27 طرح بالای 50 میلیون تومان مصوب کارگروه‌های شهرستانی برای تصویب نهایی به کارگروه استانی ارجاع شده است که ما نیز با قرائت تک تک این طرح‌ها آنها را برای پرداخت تسهیلات به بانک کشاورزی معرفی کردیم.

استاندار اردبیل گفت: از شهرستان اردبیل چهار طرح بالای 50 میلیون تومان که همه احداثی بودند به کارگروه ارجاع داده شده بود که شامل احداث انبار مکانیزه سیب زمینی هزار تنی، پرواربندی گوساله، خرید تراکتور، کمباین و ادوات کشاورزی بوده است.

وی یادآور شد: از مشگین‌شهر دو طرح بالای 50 میلیون تومان شامل طرح احداثی پرورش مرغ مادر گوشتی و خرید ادوات کشاورزی در کارگروه استانی مصوب شد.

استاندار اردبیل ادامه داد: از کارگروه شهرستان نمین نیز شش طرح شامل چهار طرح احداثی و دو طرح سرمایه در گردش ارجاع شده بود که در حوزه پرورش ماهیان زینتی، سردابی، تولید صیفی‌جات خشک، خرید کمباین و پرواربندی بره بوده است که به تصویب کارگروه استانی رسید.

این مسئول با بیان اینکه از شهرستان کوثر دو طرح بالای 50 میلیون تومان احداثی، از نیر دو طرح بالای 50 میلیون تومان احداثی در حوزه پرورش گاو اصیل شیری و پرورش طیور و از شهرستان گرمی نیز یک طرح احداثی به کارگروه ارجاع شده بود بیان کرد: همه این طرح‌ها به تصویب کارگروه استانی توسعه بخش کشاورزی رسیدند.

رئیس کارگروه توسعه کشاورزی استان اردبیل بیان داشت: از شهرستان خلخال شش طرح بالای 50 میلیون تومان که یک مورد احداثی و پنج مورد سرمایه در گردش بوده و از شهرستان بیله‌سوار نیز چهار طرح بالای 50 میلیون تومان احداثی شامل خرید ادوات کشاورزی ارجاع شده بود که با نظر مساعد اعضای کارگروه به تصویب رسید.

انتهای پیام/62003/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول