اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان آذرماه امسال صورت می‌گیرد

جذب و پرداخت 121 میلیارد تومان تسهیلات به بخش کشاورزی زنجان

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به ظرفیت‌های بخش کشاورزی استان، از هدف‌گذاری جذب و پرداخت 121 میلیارد تومان تسهیلات به بخش کشاورزی زنجان خبر داد.

جذب و پرداخت 121 میلیارد تومان تسهیلات به بخش کشاورزی زنجان

محمد رئوفی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: استان زنجان ظرفیت‌های مناسب و خوبی در بخش کشاورزی دارد.

وی با بیان اینکه دولت حمایت‌های خوبی در بخش کشاورزی و توسعه این بخش در کشور دارد، تصریح کرد: در این زمینه در استان نیز حمایت‌های خوبی از بخش کشاورزی استان زنجان صورت می‌گیرد.

استاندار زنجان با اشاره به جایگاه مطلوب استان در زمینه کشاورزی گفت: با وجود این جایگاه مطلوب استان در بخش کشاورزی، ملاک ارزیابی این بخش، جذب سهم تسهیلات کشاورزی استان بوده و جایگاه ملی، ملاک مناسبی برای بررسی وضعیت کشاورزی استان نخواهد بود.

با بیان اینکه برای پرداخت سریع تسهیلات به بخش‌های کشاورزی در سطح ملی هیچ گونه مشکل و محدودیتی وجود ندارد و تصریح کرد: پرداخت اعتبارات به طرح‌های این بخش در سطح استان زنجان باید با سرعت بیشتری صورت گیرد تا بتوانیم از همه ظرفیت‌ها در بخش کشاورزی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه هنوز هم پرداخت‌ها در این بخش زیر 30 درصد بوده است، تصریح کرد: باید در راستای حمایت از طرح‌های کشاورزی اقدامات لازم از سوی دستگاه‌های مسئول انجام شود.

استاندار زنجان با تأکید بر اینکه هدف‌گذاری‌ها در جذب و پرداخت تسهیلات بخش کشاورزی تا پایان آذرماه امسال 121 میلیارد تومان بوده است، گفت: مسئولان بانک‌های عامل باید با ایجاد توان و ظرفیت جدید برای سرعت‌بخشی به مراحل رسیدگی به پرونده طرح‌های کشاورزی اقدام کرده و تسهیلات را به طرح‌های فوق پرداخت کنند.

رئوفی‌نژاد تصریح کرد: ارائه و تخصیص اعتبارات به بخش کشاورزی در سال‌جاری همانند انقلاب و معجزه‌ای مطرح بوده و باید از این فرصت برای توسعه استان استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه اعتبار متمرکز بخش کشاورزی به شهرستان‌هایی اختصاص یابد که نیاز بیشتری داشته باشند، اظهار کرد: شهرستان‌هایی که بالاترین جذب اعتبار در طرح‌های کشاورزی را داشته باشند، از اعتبار مازاد شهرستان‌هایی استفاده خواهند کرد که کم‌ترین پرداخت تسهیلات را داشته باشند.

انتهای پیام/2308/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول