اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه مجلس:

تشدید تحریم‌ها فرصتی برای ارائه توانمندی‌های دانشجویان است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دانشجویان با تشدید تحریم‌ها می‌توانند فعالیت مؤثر خود را در عرصه جهانی نشان دهند.

تشدید تحریم‌ها فرصتی برای ارائه توانمندی‌های دانشجویان است

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور حسین سبحانی‌نیا در گردهمایی روز دانشجو در فرهنگ‌سرای سیمرغ نیشابور اظهار داشت: دانشجوی ما باید در عرصه جهانی مقابل دنیای استکبار که به دروغ شعارهای دموکراسی، مبارزه با تروریسم و دفاع از حقوق بشر می‌دهد، بایستد.

وی افزود: امروز تاثیرگذاری ایران در جامعه جهانی به‌راحتی دیده می‌شود.

نماینده شهرستان نیشابور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان خود اعلام می‌کنند تحریم‌ها نتوانسته است جمهوری اسلامی ایران را از پا درآورد تاکید کرد: در جنگ سیاسی و نظامی و در همه بخش‌ها نشان دادیم توان مقابله را داریم اما بخش اقتصادی می‌تواند تهدیدی برای جامعه باشد.

سبحانی‌نیا عنوان کرد: وقتی که خود فلسطینی‌ها موشک‌های ایران را از عوامل مؤثر پیروزی خود اعلام می‌کنند و اینجا است که نگرانی استکبار برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران بیشتر از هر چیز می‌شود.

وی اظهار کرد: آن‌چه همه باید به آن توجه کنیم این است که امروز بیش از هر چیزی نیاز جامعه ما به وحدت و همدلی است.

سبحانی‌نیا تاکید کرد: کرسی‌های آزاداندیشی از نیازهای جنبش دانشجویی ما برای بیان مسائل و مطالبات دانشجویی است که مطالبات عمومی جامعه هستند.

نماینده مردم نیشابور در مجلس بیان داشت: خوشبختانه نگاه مسئولان نگاه عمیق و ارزشمندی است و باید چنین فضایی آماده شود تا دانشجویان پرسش‌گر باشند و مسئولان پاسخگو.

انتهای پیام/70002/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول