اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید اصحاب رسانه از واحدهای تولیدی گیلان عنوان شد

تشکیل ستاد دهه فجر در لنگرود

خبرگزاری فارس: فرماندار لنگرود در بازدید اصحاب رسانه از واحدهای تولیدی گیلان از تشکیل ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در شنبه هفته آینده در این شهرستان خبر داد.

تشکیل ستاد دهه فجر در لنگرود

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، کمال محمدبیگی در شمشمین دوره بازدید اصحاب رسانه از واحدهای تولیدی گیلان اظهار کرد: پروژه‌های مختلفی در دهه فجر انقلاب اسلامی در لنگرود افتتاح می‌شود.

وی بر برگزاری مناسب مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی در لنگرود تاکید کرد و افزود: ستاد دهه فجر شنبه هفته آینده در لنگرود تشکیل می‌شود.

محمدبیگی با بیان اینکه لنگرود باید به کارگاه سازندگی و تولید تبدیل شود، تصریح کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی را پیگیری می‌کنیم و مشکلات، استعدادها و امکانات لنگرود برآورد می‌شود تا جهش مناسبی در این زمینه داشته باشیم.

فرماندار لنگرود خواستار مردمی برگزار شدن مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان شد و ابراز کرد: گسترش مشارکت عمومی و تقویت فرهنگ تعاون، حمایت از برنامه‌های هنری، فرهنگی و تبلیغی خودجوش محلی و مردمی و همچنین تقویت گروه‌های مردم‌نهاد در دستور کار است.

وی گسترش جشن و سرور با ارائه الگوهای بهینه و کم هزینه برای برگزاری باشکوه‌تر مراسم دهه مبارک فجر و فراگیرسازی برنامه‌های امیدآفرین، نشاط‌افزا، پویا و اثربخش برای مقاطع مختلف سنی و صنفی را از جمله فعالیت‌ها در دهه فجر انقلاب اسلامی در لنگرود اعلام کرد.

*احداث کشتارگاه صنعتی در حفظ محیط زیست لنگرود تاثیرگذار است

مدیرعامل کشتارگاه صنعتی شرق گیلان نیز در بازدید اصحاب رسانه از واحدهای صنعتی استان گفت: کشتارگاه مذکور در زمینی به مساحت 35 هزار متر مربع در حال احداث است.

مهرداد معادی رودسری احداث کشتارگاه صنعتی را در بالا بردن سطح بهداشت جامعه و کم کردن هزینه‌های پزشکی موثر خواند و تصریح کرد: احداث کشتارگاه صنعتی با کنترل پسآب و ایجاد تصفیه‌خانه مدرن در حفظ محیط زیست تاثیرگذار است.

وی اشتغالزایی پروژه مذکور را 70 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم عنوان کرد و افزود: بالغ بر 70 میلیارد ریال تاکنون برای کشتارگاه صنعتی شرق گیلان هزینه شده است.

معادی رودسری با اشاره به پیشرفت فیزیکی 70 درصدی کشتارگاه صنعتی شرق گیلان، بیان کرد: پروژه مذکور شامل ساختمان اصلی کشتارگاه، آغل انتظار دام، سالن تبدیل ضایعات، تصفیه‌خانه و سردخانه، بسته‌بندی و پیش‌سرد‌کن است.

مدیرعامل کشتارگاه صنعتی شرق گیلان در پایان خواستار برقراری امتیاز و انشعاب آب و تلفن، آسفالت جاده دسترسی با توجه به اهمیت بهداشتی و کنارگذر دریاسر به چمخاله، اخذ تغییر کاربری زمین‌های خریداری شده مجاور طرح و پیگیری مصوبه ستاد تسهیل در روند اخذ وام درخواستی از بانک صنعت و معدن شد.

انتهای پیام/84001/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول