اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی:

بصیرت و دشمن‌شناسی از الزامات مسئولیت و کشورداری است

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: در شرایط فعلی بصیرت و دشمن‌شناسی از الزامات مسئولیت و کشورداری است.

بصیرت و دشمن‌شناسی از الزامات مسئولیت و کشورداری است

عشرت شایق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: تلاش بیگانگان برای نفوذ در افراد و جریانات ‌سیاسی کشور همواره به عنوان یک تهدید وجود داشته و مقابله با آن نیازمند مراقبت و هوشیاری است.

وی با اشاره به صدماتی که از ناحیه نفوذ افراد وابسته در بدنه نظام متوجه ملت ایران شده است، افزود: یکی از راه‌های تسهیل‌کننده نفوذ دشمنان، عدم مرزبندی شفاف افراد و گروه‌های سیاسی نسبت به بیگانگان و همسو شدن با اهداف آنان است.

شایق تصریح کرد: چپاولگرانی که با وقوع انقلاب اسلامی در ایران منافع خود را از دست داده‌اند، هیچ‌گاه از توطئه و دسیسه علیه کشورمان مایوس نشده و با به‌کارگیری انواع شگردها در صدد تاثیرگذاری بر امور داخلی ایران از طریق همراه ساختن افراد و گروه‌ها با اهداف خود هستند.

نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی گفت: همسو بودن مواضع‌ برخی افراد و جمع‌های سیاسی با مواضع بیگانگان ممکن است از روی تعمد و یا غفلت باشد، اما نتیجه این کار در هر دو صورت یکی است و آن موفقیت دشمن در ضربه زدن به منافع ملت ایران است.

این کارشناس مسائل سیاسی، بصیرت و دشمن‌شناسی را از الزامات مسئولیت و کشورداری برشمرد و افزود: مدیران اجرایی و نمایندگان مجلس بیش از سایران در معرض تهدید و القائات دشمنان قرار دارند و اگر نتوانند ترفندهای آنان را بشناسند، به راحتی در مسیری قرار خواهند گرفت که برای او تدارک دیده‌اند.

شایق، تخریب وحدت ملی، زیرسؤال بردن باورهای دینی و ارزش‌های انقلابی همچنبن تیره و تار نشان دادن وضعیت کشور را از مهم‌ترین اهداف دشمن در شرایط کنونی دانست.

وی گفت: همه باید به این موضوع توجه داشته باشند تا اظهارات و اقداماتشان در راستای اهداف دشمنان قرار نگیرد.

انتهای پیام/60001/ب/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول