اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

شکار پهپاد آمریکا نشان شکست تحریم هاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر خلخال گفت: شکار پهپاد آمریکا نشان شکست تحریم های استکبار و ضعف تکنولوژی آنها در مقابل ایران اسلامی است.

شکار پهپاد آمریکا نشان شکست تحریم هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین امیر رشتبری امام جمعه خلخال در خطبه های این هفته نماز جمعه خلخال تکنولوژی و فناوری حال حاضر آمریکا و استکبار را در مقابل روحیه جهاد و توانمندیهای دفاعی ایران اسلامی ضعیف ترین فناوری دانست و افزود: پیروزی اخیر دلاور مردان سپاه در شکار پهباد دشمن همیشگی این مهم را ثابت کرد.

امام جمعه خلخال به سالروز حمله رژیم بعث عراق و محکومیت این رژیم به عنوان آغازگر جنگ علیه ایران اسلامی گفت: حقانیت دفاع شهادت طلبانه رزمندگان ایران به دنیا ثابت شد و غرب بار دیگر در مقابله با رزمندگان اسلام مایوس گردید.

 

 

رشتبری به دغدغه اصلی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای و تاکید بر حفظ تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی ایران در دیدار با فرماندهان نیروی دریایی ارتش اشاره کرد و افزود: روز به روز شاهد توانمندی جوانان در تولید فناوری های جدید علمی هستیم،و این در سایه ایمان و ولایت پذیری است.

امام جمعه خلخال افزود: محصول تحریم دشمنان اینک در ایران اسلامی توانمندی فکری جوانان این مرز وبوم شده که پیروزی های اخیر نوید از برتری فناوری روز ایران در مقابل تمامی استکبار است.

  وی ضمن تسلیت شهادت امام سجاد ( ع ) و سالروز شهادت آیت الله عبدالحسین دستغیب گفت: شهادت اصوه کربلا باید اصلی ترین آموزه برای دینداری ، ولایت پذیری و اسلامیت ما باشد.

امام جمعه خلخال در بخش پایانی سخنان خود به تشکیل همایش بزرگ میرزا کوچک خان جنگلی اشاره کرد و افزود پیام رهبر به این همایش بزرگ حرکت انسان در حول محور دین و نیت بر رضایتمندی مردم و خداوند بود. و زنده نگهداشتن یاد و نام میرزا کوچک خان را زنده نگهداشت حق ، اصول و فضایل انسانی عنوان نمود.

انتهای پیام /62008/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول