اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چابهار:

شکار پهپاد آمریکایی نشان از قدرت ایران دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه چابهار گفت: شکار پهپاد آمریکایی توسط نیروی دریایی سپاه، نشان‌دهنده اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

شکار پهپاد آمریکایی نشان از قدرت ایران دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، حجت‌الاسلام سید محمد موسوی در خطبه‌های امروز نماز جمعه چابهار در مسجد امام حسین (ع) این شهرستان گفت: شکار پهپاد آمریکایی توسط نیروی دریایی سپاه نشان از قدرت ایران اسلامی در منطقه دارد.

وی افزود: امسال این دومین پهپادی است که توسط نیروهای سپاه شکار می‌شود و این خواست خداوند است که این نوع هواپیمای جاسوسی و فوق مدرن آمریکایی صحیح و سالم توسط نیروهای سپاه شکار می‌شود.

خطیب جمعه چابهار به وضعیت تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران به بهانه پرونده هسته‌ای اشاره کرد و ادامه داد: ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی با توکل بر ایمان الهی و صبر و بردباری که همیشه در همه عرصه‌ها از خود نشان داده‌اند این بار هم به سلامت از این حریم‌ها و تهدیدها عبور خواهند کرد و ثابت می‌کنند که دشمن باز هم در این نبرد بازنده اصلی است.

موسوی به 19 آذر سالروز حقوق بشر اشاره کرد و گفت: متأسفانه امروز فقط اسم حقوق بشر را یدک می‌کشند و حقوق ملت‌های مظلوم و بی‌دفاع همچون فلسطین و سوریه را در نظر نمی‌گیرند.

وی در ادامه به شهادت شهید دستغیب اولین شهید محراب اشاره کرد و افزود: از همان روزهای اول انقلاب، دشمن درصدد این بود تا به نمازجمعه و ائمه جمعه هجوم آورد امروز هم هنوز دست از این اقدامات شوم و نافرجام خود برنداشته است به طوری که نمونه آن را در حادثه تروریستی مسجد امام حسین (ع) چابهار شاهد بودیم که نتوانستند به اهداف پلیدشان برسند.

امام جمعه چابهار به سالروز انقلاب فرهنگی اشاره کرد و اظهار داشت: امروز رفع مشکلات اساسی کشورمان در حوزه‌های مختلف، پرداختن به علم و فرهنگ است، مسئولان مربوطه باید با برنامه‌ریزی‌های اصولی و صحیح به توسعه و پیشرفت جامعه اسلامی ایران توجه کرده و بکوشند تا شاهد موفقیت‌های روزافزونی در زمینه علم و دانش باشیم.

موسوی به 16 آذر روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام اشاره کرد و افزود: دانشجویان با حرکت انقلابی و اسلامی خود توانستند با تأسی از فرامین رهبری جنبش خود را به پیروزی برسانند.

وی تصریح کرد: دشمن همواره درصدد این است تا با استفاده از ابزارهای جنگ نرم بر اذهان و اراده جوانان و دانشجویان مسلمان ایران اسلامی نفوذ کند تا در عرصه علم و فناوری کشور اخلال به وجود آورد لذا با توجه به فرمایشات اخیر رهبری پرداختن به مقوله علم و دانش از تأکیدات نظام اسلامی است.

انتهای‌پیام/75002/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول