اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شادگان در گفتگو با فارس:

افتخار استقبال از ضریح امام حسین(ع) نصیب مردم شادگان شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شادگان گفت: افتخار استقبال از ضریح امام حسین(ع) نصیب مردم شادگان شد.

افتخار استقبال از ضریح امام حسین(ع) نصیب مردم شادگان شد

حجت‌الاسلام مجید شرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: بسیار خرسندیم که افتخار زیارت ضریح مطهر امام حسین(ع) نصیب مردم شادگان نیز شد.

وی افزود: باتوجه به برنامه‌ریزی‌های قبلی مقرر شده بود تا ضریح از اهواز مستقیماً به آبادان منتقل شود و بدین ترتیب مردم شادگان از استقبال کاروان سفینة النجاة محروم می‌شدند.

امام جمعه شادگان ادامه داد: خوشبختانه با توجه به برنامه‌ریزی جدید انجام شده قرار است کاروان سفینة النجاة برای دو ساعت میهمان مردم شادگان و دارخوین باشد.

شرفی تصریح کرد: از زمانی که خبر حضور کاروان حامل ضریح جدید امام حسین(ع) به مردم شادگان رسیده است شور خاصی در بین مردم این شهرستان جریان یافته است.

وی اضافه کرد: این افتخار بزرگی که نصیب مردم شادگان و دارخوین شده است قطعاً به برکت امام حسین(ع) بوده است.

امام جمعه شادگان در ادامه گفتگو با خبرنگار فارس خاطرنشان‌ کرد: مردم این خطه که ولایتمداری و دوستداری اهل بیت (ع) شهره هستند قطعاً فردا حضوری حماسی در استقبال از ضریح امام حسین(ع) خواهند داشت.

شرفی افزود: علاوه براین همه ادارات و نهادهای شهرستان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر آیین استقبال و بدرقه ضریح امام حسین(ع) آماده هستند.

وی گفت: از آحاد مردم شادگان و به ویژه عشایر غیور منطقه و روستاییان شهرستان نیز می‌خواهیم در مراسم فردا حضوری پرشور داشته باشند.

امام جمعه شادگان در پایان برگزاری مراسم مختلف فرهنگی در طول مسیر حرکت کاروان سفینة‌النجاة در شادگان و آیین‌های مداحی و نوحه‌سرایی را از مهم‌ترین برنامه‌های استقبال از ضریح امام حسین(ع) در شادگان عنوان کرد.

انتهای پیام/72008/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول