اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان خبر داد

اجرایی شدن 201 طرح کشاورزی در کارگروه کشاورزی درمیان

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان گفت: در سال جاری 201 طرح کشاورزی زیر 30 میلیون تومان در کارگروه توسعه کشاورزی درمیان به تصویب رسیده و اجرایی شده است.

اجرایی شدن 201 طرح کشاورزی در کارگروه کشاورزی درمیان

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، ‌رجبعلی براتی ظهر امروز در نشست شورای اداری درمیان با بیان اینکه یک میلیارد و 449 میلیون و 700 هزار تومان تسهیلات برای این 201 طرح پرداخت شده است، اظهار کرد: در طول عمر دولت عدالت‌محور 319 طرح کشاورزی با اعتباری بالغ بر 88 میلیارد تومان در این شهرستان مرزی به بهره‌برداری رسیده است.

وی از تکمیل مجتمع دامپروری و مکانیزه کردن صنعت آبیاری اراضی باغی و کشاورزی به عنوان مهم‌ترین طرح های کشاورزی در دست احداث درمیان یاد کرد و افزود: قرارداد مکانیزه شدن آبیاری 329 هکتار از اراضی درمیان با شرکت‌های مربوطه در سال گذشته امضاء شده و تاکنون 130 هکتار از اراضی با اعتبار یک میلیارد و 316 میلیون تومان مکانیزه شده است.

فرماندار درمیان با اشاره به پیشرفت فیزیکی 70 درصدی مجتمع دامپروری این شهرستان تصریح کرد: با تکمیل این طرح 25 فرصت شغلی جدید به صورت مستقیم برای شهروندان مرزنشین ایجاد می‌شود.

براتی از فعالیت دومین صندوق توسعه فعالیت‌های زنان روستایی خراسان‌جنوبی در شهرستان درمیان خبر داد، افزود: صندوق توسعه فعالیت‌های زنان روستایی درمیان در حال حاضر با سرمایه 82 میلیون تومان مشغول ارائه خدمات به روستائیان است که با توجه به استقبال زنان از این صندوق پیش‌بینی می‌شود این سرمایه به 200 میلیون تا پایان سال جاری افزایش یابد.

وی بر حمایت مسئولان دستگاه‌های اجرایی از تولیدات داخل و صنعت شهرستان تأکید کرد و گفت: در حال حاضر چهار واحد صنعتی در درمیان مشغول فعالیت هستند و از سال گذشته تاکنون از سوی نمایندگی صنعت، معدن و تجارت شهرستان برای 56 درخواست تأسیس واحد صنعتی پروانه بهره‌برداری از معادن و اکتشاف معدن مجوز صادر شده است.

فرماندار درمیان یادآور شد: در سال جاری 201 طرح کشاورزی زیر 30 میلیون تومان در کارگروه توسعه کشاورزی درمیان به تصویب رسیده و اجرایی شده است.

انتهای پیام/69009/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول