اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وقتی مشکلات مالی دردسر ساز می‌شود

موج استعفای روسای هیئت‌های ورزشی اصفهان در راه است

خبرگزاری فارس: با تداوم مشکلات مالی ورزش اصفهان، روسای برخی از هیئت‌های ورزشی استان اصفهان تصمیم به استعفا از مسئولیت‌های خود گرفته‌اند تا ورزش استان با چالش دیگری مواجه شود.

موج استعفای روسای هیئت‌های ورزشی اصفهان در راه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مشکلات مالی ورزش استان اصفهان که در سال گذشته نیز در سطح بالایی وجود داشت، در سال 91 نیز ادامه‌دار شده تا جایی که با گذشت 9 ماه از سال جاری، گشایشی در وضع مشکلات مالی به وجود نیامده است.

مشکلات مالی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان که علاوه بر ادارات کل ورزش و جوانان شهرستان‌های مختلف، هیئت‌های ورزشی استان اصفهان را نیز در بر می‌گرفت، موجب شد تا سال گذشته رؤسای برخی از هیئت‌های ورزشی دیداری با استاندار اصفهان داشته باشند و مشکلات خود را با وی در میان بگذارند اما این نشست نیز خروجی مثبتی نداشت.

پس از تحولات صورت گرفته در اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و جایگزینی محمدرضا محمد جواهری به جای رشید خدابخش، تغییری در بحث مالی این اداره کل به وجود نیامده و ورزش اصفهان کماکان با مشکل بی‌پولی دست و پنجه گرم می‌کند.

پس از رایزنی‌های انجام شده قرار بود دو هفته قبل بودجه‌ای به ورزش اصفهان تزریق شود که همچون سال‌های اخیر این بودجه نیز به حساب معارضان ورزشگاه بزرگ نقش جهان رفت.

با تداوم مشکلات مالی اداره کل ورزش و جوانان، برخی از روسای هیئت‌های ورزشی تصمیم به استعفا گرفته‌ و اعلام کرده‌اند در صورتی که این مشکلات حل نشود و برای پرداخت بدهی‌های قبلی این هیئت‌ها اقدامی صورت نگیرد، از سمت‌های خود استعفا می‌دهند.

روسای هیئت‌های ورزش‌های رزمی، بوکس و انجمن‌های ورزشی در گفت‌‌وگوهای گذشته خود با فارس از استعفای احتمالی خبر داده‌اند و برخی دیگر نیز که تمایلی ندارند، اسمی از آن‌ها برده شود، چنین تصمیمی را اتخاذ کرده‌اند که در صورت عملی شدن چالش بزرگی ورزش اصفهان را در بر می‌گیرد.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول