اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس روابط عمومی نفت و گاز پارس:

احداث یادمان شهدای گمنام ره‌آورد سفر رهبری به عسلویه است

خبرگزاری فارس: رئیس روابط عمومی نفت و گاز پارس گفت: احداث یادمان شهدای گمنام، ره‌آورد سفر مقام معظم رهبری به عسلویه است.

احداث یادمان شهدای گمنام ره‌آورد سفر رهبری به عسلویه است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مجتبی دزفولی‌نسب بعد از ظهر امروز در بازدید از محل احداث یادمان شهدای گمنام در پارس جنوبی اظهار داشت: احداث یادمان شهدای گمنام در خط مقدم جبهه اقتصادی کشور ره‌آورد سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به پایتخت انرژی کشور است.

وی افزود: با حضور پر برکت معظم‌له در این منطقه فعالیت‌های لازم برای احداث یادمان شهدای گمنام توسط صنعت نفت آغاز شده است.

رئیس روابط عمومی شرکت نفت و گاز پارس، با بیان اینکه خون شهدا ضمانت حفظ و پیشبرد انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، یادآور شد: هر نقطه‌ای از میهن اسلامی که به حضور شهدای عزیز متبرک شود، علاوه بر خیر و برکت، روحیه جان‌فشانی و ایثار نیز در بین فعالان و ساکنان این منطقه اوج می‌گیرد.

دزفولی‌نسب با اشاره به مجموعه تلاش‌های انجام شده برای میزبانی صنعت نفت کشور از شهدای هشت سال جنگ تحمیلی افزود: هماهنگی‌های لازم برای این افتخار بزرگ از سال 1388 آغاز شد و در سفر تاریخی و غرور انگیز رهبر فرزانه انقلاب به عسلویه، موافقت‌های لازم برای احداث یادمان شهدای گمنام در پارس‌جنوبی اخذ شد.

رئیس روابط عمومی شرکت نفت و گاز پارس تصریح کرد: حضور شهدای عالیقدر ایران عزیز در پارس‌جنوبی در شرایط کنونی که تمام فعالان و متخصصان داخلی در برابر فشارها و تحریم‌ها برای سربلندی صنعت نفت و نظام جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند سبب تقویت روحیه کاری و تلاش مضاعف میان کارکنان سختکوش پارس‌جنوبی در راه دستیابی به اهداف عالی کشور و تحقق منافع ملی در این میدان مشترک خواهد شد.

وی گفت: امیدواریم با ایجاد هم‌افزایی مشترک در انجام برنامه‌های ملی پارس‌جنوبی بتوانیم ادامه‌دهنده راه این عزیزان در خدمت صادقانه به ایران اسلامی باشیم.

انتهای پیام/2451/آ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول