اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

40 درصد از زمین‌های روستای گاوازنگ تملک شده است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان از تملک 40 درصدی زمین‌های روستائیان گاوازنگ خبر داد.

40 درصد از زمین‌های روستای گاوازنگ تملک شده است

محمد رئوفی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان گفت: یکی از مهم‌ترین پروژه‌‌های استان زنجان طرح گاوازنگ است.

وی با بیان اینکه در جلسات به شکل کلی و جزئی پیگیری شده، ادامه داد: مجموعه گردشگری گاوازنگ به‌عنوان یک فرصت و ظرفیت در دست مردم استان است که تمام فرصت‌های موجود آن مطالعه شده و باید اجرایی شود.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه در راستای تسریع انجام پروژه‌ها باید زمان‌بندی مشخصی تعیین شود، تصریح کرد: سه هکتار از زمین‌های شرکت نفت برای دسترسی سریع به جاده اضافه شده، ولی تاکنون هیچ استفاده‌ای نمی‌شود.

این مسئول با بیان اینکه همچنین 40 درصد از زمین‌های روستائیان گاوازنگ تملک شده، ادامه داد: تامین آب شرب منطقه معضل بزرگی است.

وی با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما خاطرنشان کرد: گازرسانی به مجموعه گاوازنگ نیز با توجه به نزدیکی فصل سرما باید با سرعت انجام شود.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه اجرای فاز نخست بلوار اصلی مجموعه به طول 130 متر مهم‌ترین برنامه در این زمینه است که باعث گره‌گشایی ترافیکی و تردد بیشتر در این منطقه می‌شود، متذکر شد: اجرای آن برعهده شهرداری قرار می‌گیرد تا در یک ماه کار با سرعت پایان یابد.

گفتنی است، سال گذشته برای ساماندهی بلوار اصلی گاوازنگ و معابر آن 30 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده بود که امسال نیز 10 میلیارد ریال برای این موضوع در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/2308/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول