اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکیت قزوین:

تیم اسکیت سرعت قزوین در لیگ برتر شرکت می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکیت استان قزوین از حضور تیم اسکیت سرعت این استان با ترکیبی کاملا بومی در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور خبر داد‌.

تیم اسکیت سرعت قزوین در لیگ برتر شرکت می‌کند

اکبر شالباف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: تیم اسکیت سرعت استان قزوین برای حضور در لیگ برتر بازیکنانی متشکل از نفرات بومی این استان را در ترکیب خود جای داده است.

وی با اشاره به اینکه تا زمان آغاز مسابقات لیگ برتر اسکیت امکان جذب یک یا دو بازیکن غیربومی وجود دارد، افزود: تمرینات تیم اسکیت سرعت قزوین برای شرکت در رقابت‌های لیگ برتر به طور مستمر در حال پیگیری است.

شالباف با اشاره به قرعه‌کشی لیگ برتر اسکیت کشورمان عنوان کرد: فدراسیون برای نخستین بار در فصل جاری این رقابت‌ها لیگ برتر را به صورت منطقه‌ای و متمرکز برگزار می‌کند که با توجه به این امر، تیم اسکیت قزوین در گروه منطقه پنج این مسابقات قرار گرفته است.

رئیس هیئت اسکیت استان قزوین یادآور شد: در این رقابت‌ها اسکیت‌بازان این استان با تیم‌های تهران، مازندران، گلستان، البرز، سمنان و قم هم گروه هستند.

وی با بیان اینکه از هر گروه دو تیم به طور مستقیم جواز حضور در مرحله بعدی لیگ برتر را کسب می‌کنند، اضافه کرد: تیم اسکیت سرعت استان قزوین یکی از تیم‌های مدعی صعود برای حضور در مرحله بعدی این مسابقات است.

شالباف تأکید کرد: مهم‌ترین رقیب تیم اسکیت سرعت قزوین در این رقابت‌ها تیم تهران است، ولی به طور حتم تلاش می‌کنیم تا به عنوان تیم دوم این گروه راهی دور بعدی این مسابقات شویم.

این مسئول اظهار امیدواری کرد و افزود: تیم اسکیت سرعت استان قزوین در این رقابت‌ها بتواند با نتایج خوب و قابل توجه به مرحله بعدی این مسابقات که در سطح بالاتری برگزار می‌شود، راه پیدا کند.

رئیس هیئت اسکیت استان قزوین با بیان اینکه هنوز زمان و مکان دقیق آغاز مسابقات لیگ برتر اسکیت سرعت از سوی فدراسیون اعلام نشده است، متذکر شد: در هر صورت تمرینات تیم قزوین برای حضوری قدرتمند در این مسابقات با جدیت و بدون وقفه در حال پیگیری است.

شالباف اذعان داشت: خوشبختانه اسکیت در این سال‌ها توانسته برای علاقه‌مندان خود جای پای خوبی باز کند و این مسئله را می‌توان در استقبال ورزشکاران از این رشته ورزشی در کلاس‌های اسکیتی که برگزار می‌شود به خوبی دید.

انتهای پیام/77004/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول