اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک

جامعه ورزش اراک از هاکی‌بازان ملی‌پوش استقبال کردند

خبرگزاری فارس: تیم ملی هاکی و هاکی‌بازان باشگاه فرهنگی-ورزشی شهرداری اراک که قهرمان مسابقات آسیایی شدند مورد استقبال جامعه ورزشی و مسئولان شهر اراک قرار گرفتند.

جامعه ورزش اراک از هاکی‌بازان ملی‌پوش استقبال کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، ابوالفضل یوسفی به عنوان کمک مربی، علیرضا چزانی و وحید فتحی از بازیکنان ملی پوش باشگاه فرهنگی-ورزشی شهرداری اراک در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک مورد استقبال گرم مسئولین و ورزش دوستان اراک قرار گرفتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در حاشیه استقبال از کمک مربی و اعضای تیم ملی هاکی گفت: در آخرین روز رقابت‌های هاکی داخل سالن قهرمانی آسیا در تایلند، تیم ملی ایران مقابل ازبکستان به برتری رسید و چهارمین قهرمانی خود را به دست آورد و از عنوان قهرمانی خود جانانه دفاع کرد.

ملکی خواستار حمایت مسئولان و ورزش دوستان از ورزش حرفه‌ای در استان شد و اظهار داشت: ورزشکاران افتخار آفرین هاکی باشگاه فرهنگی-ورزشی شهرداری اراک کار بزرگی انجام داده‌اند و شایسته تقدیر هستند.

وی افزود: در چهارمین دوره این مسابقات که با حضور هفت تیم برتر آسیا برگزار شد، ملی پوشان کشورمان توانستند تیم‌های قزاقستان، تایلند ب، ازبکستان، مالزی، چین تایپه و تایلند الف را شکست دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان کرد: استان مرکزی قطب ورزش هاکی در کشور محسوب می‌شود و هیئت هاکی استان مرکزی امسال نیز به عنوان هیئت برتر ورزشی کشور انتخاب شد.

رییس شورای اسلامی شهر اراک نیز در ادامه این مراسم گفت: شهرداری در حوزه‌های مختلف ورزشی عملکرد قابل قبولی از خود به جا گذاشته است که قهرمانی در سطوح ملی و بین‌المللی تیم‌های سپک تاکرا و هاکی شهرداری گویای این ادعا و افتخارات است.

منوچهر کاظمی با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر اراک مصمم است تا با حمایت‌ها و مساعدت‌های لازم سطح ورزش عمومی و حرفه‌ای را ارتقا بخشد و رضایتمندی شهروندان اراکی را فراهم سازد، اظهار داشت: شورای اسلامی شهر اراک به زودی از خدمات و افتخار آفرینی ورزشکاران قهرمان باشگاه فرهنگی-ورزشی شهرداری اراک در سطوح داخلی، ملی و بین‌المللی تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آورد.

رئیس هیئت هاکی استان مرکزی با بیان اینکه هاکی از جمله رشته‌های ورزشی است که در سال‌های اخیر رشد خوبی در استان داشته و همه ساله بازیکنان زیادی از تیم هاکی شهرداری اراک به تیم ملی معرفی و به رقابت‌های آسیایی و جهانی اعزام شده‌اند، گفت: افتخار آفرینی بازیکنان و مجموعه تیم‌های شهرداری نشان از ورود موفقیت آمیز شهرداری در حوزه ورزش حرفه‌ای است.

مجتبی خراجی با اشاره به اینکه ورود به عرصه ورزش حرفه‌ای خواسته شهروندان اراکی است، اظهار داشت: باید با بستر سازی و هماهنگی و ایجاد زیر ساخت‌های لازم، زمینه بروز استعدادهای بالقوه در حوزه ورزش حرفه‌ای در اراک را مهیا کرد که شهرداری اراک گام‌های اساسی را در این راه برداشته است.

خراجی با تأکید بر اینکه حمایت از ورزش حرفه‌ای سبب رشد ورزش عمومی خواهد شد، افزود: ورزش هاکی در استان مرکزی از رشته‌های ورزشی موفق و پر افتخار در کشور، آسیا و دنیا است که معرفی چندین بازیکن و مربی از این استان به تیم ملی نشان از آماده بودن برای توسعه ورزش در این استان است.

انتهای پیام/87001/م/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول