اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هاکی استان زنجان:

تیم هاکی بانوان زنجان آماده حضور در لیگ برتر است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هاکی استان زنجان با اشاره به برگزاری تمرینات منظم تیم هاکی بانوان استان زنجان گفت: این تیم خود را برای حضور در لیگ برتر آماده می‌کند.

تیم هاکی بانوان زنجان آماده حضور در لیگ برتر است

اعظم فضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه فدراسیون زمان آغاز لیگ برتر هاکی بانوان را اعلام نکرده است، اظهار داشت:‌ فدراسیون درگیر مسابقات آسیایی تیم ملی در تایلند بود.

وی از راه‌اندازی مدارس هاکی در استان زنجان خبر داد و افزود: این مدارس با کمک مربیان فعال استان در این رشته راه‌اندازی می‌شود.

رئیس هیئت هاکی استان زنجان با اشاره به برگزاری کلاس برای نوآموزان رشته هاکی تصریح کرد: این کلاس برای افراد زیر 20 سال تشکیل می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه هیئت هاکی استان زنجان برای دعوت از کاپیتان تیم ملی آقایان به زنجان اشاره کرد و گفت: وی برای برگزاری کلاس توجیهی دعوت می‌شود.

فضلی به برگزاری کلاس بازآموزی قوانین و مقررات هاکی برای مربیان در آینده نزدیک خبر داد و اضافه کرد: برگزاری یک کلاس داوری در دستور کار هیئت هاکی استان زنجان قرار دارد.

انتهای پیام/73004/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول