اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته علمی هفته پژوهش:

56 پژوهشگر برتر خوزستان معرفی و تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته علمی ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری گفت: امسال 56 نفر در قالب عناوین مدیر پژوهشی و پژوهشگر برتر از دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها، صنایع و مراکز تحقیقاتی در هفته پژوهش تجلیل خواهند شد.

56 پژوهشگر برتر خوزستان معرفی و تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، رحیم حاجیکلایی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته پژوهش و فناوری محورهای انتخاب پژوهشگران در کمیته علمی استانی را تشریح کرد و گفت: در این هفته از مدیران پژوهشی برتر دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استان به تعداد سه نفر، 19 نفر به عنوان پژوهشگران برتر دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استان در محورهای کشاورزی و منابع طبیعی، فنی و مهندسی، علوم انسانی، علوم پایه، دامپزشکی و علوم پزشکی، سه نفر در قالب مدیران پژوهشی برتر برگزیده دستگاه‌های اجرایی، صنایع و مراکز تحقیقاتی تجلیل خواهد شد.

وی افزود: همچنین پژوهشگران برگزیده دستگاه‌های اجرایی استان سه نفر، پژوهشگران برگزیده صنایع سه نفر، سه نفر به عنوان پژوهشگران برگزیده مراکز تحقیقاتی، یک نفر از شرکت‌های دانش بنیان، دو نفر به عنوان دانشجویان برتر (یک نفر کارشناسی ارشد و یک نفر دکترا)، سه نفر از حوزه‌های علمیه، سه نفر دبیر و سه دانش‌آموز، از بسیج و نیروی انتظامی هر کدام سه نفر، یک نفر در قالب خادم پژوهش و سه غرفه برتر نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی نیز معرفی می‌شوند و در مراسم اختتامیه هفت پژوهش مورد قدردانی قرار می‌گیرند.

حاجیکلایی درباره محورهای انتخاب پژوهشگران در کمیته علمی دانشگاه شهید چمران اهواز که تا حدی با کمیته علمی استانی متفاوت است، گفت: در این بخش نیز  28 نفر با بررسی مدارک و مستندات و امتیازدهی توسط کمیته علمی انتخاب شده‌اند.

وی این محورها را شامل استاد نمونه کشوری سال 1390، مقالات داخلی، مقالات خارجی، طرح‌های تحقیقاتی، تألیف و ترجمه کتاب، اختراع، پژوهشگران جوان، پژوهشگران بازنشسته، پژوهشگر شایسته تقدیر، منتخبان دانشکده‌ها در حوزه پژوهش و فناوری، دانشجوی دوره دکتری و کارشناسی ارشد و بسیجی برگزیده عنوان کرد.

انتهای پیام/2247/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول